Rođen je 14. ožujka 1956. u Kotoribi kod Čakovca. Diplomirao je 1980. na Fakultetu građevinskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Od 1980.do 1985.radi u Industrogradnji i Konstruktoru na poslovima projektiranja i nadzora nad izgradnjom civilnih i industrijskih objekata. Tada se priključuje privatnom obrtu svog punca, bave se proizvodnjom gumenih brtvila i sklopivih plastičnih čamaca. Zapošljavali su 16 radnika, a tržište im je bila tadašnja Jugoslavija. S raspadom SFRJ, i obrt se urušio gotovo preko noći.
1989. sa suprugom Biserkom osniva trgovačko društvo Magma u kojem su ravnopravni suvlasnici. Te godine priključuje se i HSLS-u. Jedan je od njegovih osnivača. 1991. postaje dragovoljac Domovinskog rata. 1992. izabran je za zastupnika u Hrvatskom saboru. Devedesetih polako stvara svoje poslovno carstvo. Tvrtka se svake godine širi. Uskoro ima više od tisuću zaposlenih, blizu stotinu trgovina u tri lanca: Turbo limač, Turbo sport i Magma moda.
Nakon pobjede koalicije predvođene SDP-om, Fižulić kao kadar HSLS-a postaje ministar gospodarstva u toj vladi. 2002. napušta Vladu i prelazi u Sabor kao zastupnik. 2004. postaje predsjednik Uprave Magma d.d. koja tada ima sjedišta osim u Zagrebu, i u Sarajevu, Beogradu i Ljubljani.
U ožujku 2003. osnovana je i Magma International u Hong Kongu. Fižulić je potvrdio kako i Magmine kolekcije nastaju u Kini, zemlji koja je „danas centar svjetske tekstilne industrije“.
Poslovno carstvo se širilo do 2008. Ukupni prihodi Magme u to vrijeme dosezali su gotovo milijardu kuna. Tada i Fižulića pogađa svjetska ekonomska kriza. Čak do mjere da je nekadašnji gigant dospio pred stečaj. Cijena dionica pala je s nekadašnjim 315 kuna na samo 1,2 kune. Počela su otpuštanja zaposlenih, zatvaranje trgovina. Fižulić se pokušavao izvući dokapitalizacijama i sklapanjem strateškog partnerstva.
Većinski dio u vlasništvu Turbo limača prodao je srpskom poduzetniku Slobodanu Vukičeviću. Međutim, ubrzo je s njim ušao u spor. Međusobno su se optuživali za nepodmirenje preuzetih obveza. U međuvremenu, počele su javne dražbe robe iz Magminih trgovina.
„Ako mi ne uspije predstečajna nagodba, selim se mami“, izjavio je Fižulić uoči ročišta na kojem se trebao usvojiti novi plan koji bi možda nakon restrukturiranja mogao spasiti tvrtku. Utvrđene tražbine Magminih vjerovnika iznose 541 milijun kuna, razlučna prava banaka i drugih institucija 195 milijuna kuna, tu su i neke druge obveze. Fižulić puno polaže u projekt masovne proizvodnje zahvaljujući 3D tehnologiji. Tek će se vidjeti koliko će se u tome uspjeti.
Fižulić je zaljubljenik u more i jedrenje. Očeva obitelj porijeklom je s Dugog otoka, iz mjesta Dragovama gdje je kao dijete provodio dva mjeseca preko ljeta. Tu je, kaže, naučio osnovne vještine, od veslanja, plivanja, ribarenja, ronjenja. Još 1984. Kupio je svoju prvu jedrilicu, ELAN 31. Ubrzo je prošao jedriličarsku školu Mladena Šuteja. 1987. je na jedrilici Hir III s njim preplovio Atlantik. Kako su rasli prihodi tako je i Fižulić kupovao sve skuplja plovila. Na vrhuncu moći i jahte su bile reprezentativne. Novinare nikad nije puštao u svoju zagrebačku vilu, ali se zato s njima rado družio na moru, ponosno im pokazujući svoja plovila.
Mediji nisu objavili jesu li još u njegovom vlasništvu. Dok je on u Magmi , kako kaže, bio egzekutivac, osoba za dnevnu operativu, supruga Biserka je kao predsjednica Nadzornog odbora bila zadužena za strateške projekte. Magistrirala je, i ona je preplovila Atlantik. Sada su vjerojatno sve nade položili u 3D printere, za koje pretpostavljaju da bi mogla biti „nova industrijska revolucija“. Njihova djeca, Tihana i Domagoj, ne pojavljuju se u javnosti. Njihov otac još je u vrijeme poslovnog procvata rekao kako imaju pravo „sami odlučiti kako će i gdje zarađivati za život“.