Zbog sve većeg broja prijevara potrošača prilikom kupnje preko oglasnika i interneta, Hrvatska pošta uvela je novu sigurnosnu mjera kod primitaka pošiljaka za koje treba platiti otkupni iznos pošiljatelju.
Oni koji dobivaju pakete njihov će primitak, kao i do sada, ovjeriti svojim potpisom, a novac za otkupninu dati radniku Hrvatske pošte. "Novost je da primatelj može odmah nakon primitka pošiljke, bilo na svojoj adresi bilo u poštanskom uredu, u nazočnosti radnika Hrvatske pošte otvoriti pošiljku kako bi se uvjerio da se u njoj nalazi sadržaj koji je platio", izvijestili su iz Hrvatske pošte.
Ako u paketu nije ono što ste naručili, zajedno s radnikom Pošte sastavit ćete zapisnik o nepravilnosti pošiljke, a odmah ćete dobiti pravo na povrat novca i poštarine, dok će se paket vratiti pošiljatelju. Pošta savjetuje korisnicima da ovakve prijevare ili pokušaje prijevara odmah prijave policiji.
>>Potrošači u RH prerijetko traže zaštitu na sudu
>>Svjetska banka: Zaštita potrošača i financijska pismenost sve važnije
Odlicno! Pa to je skoro tocno ono sto sam napisao jednom kao komentar, s time da bi jos dobro bilo da posiljatelj napise nekakvu izjavu o sadrzaju paketa i potpise ju. Time bi on odgovarao za sadrzaj, a ako se ispostavi da u paketu nije to sto je on napisao da je, moglo bi ga se kazniti.