Jedan od najvećih poslova u povijesti Hrvatske, davanje autocesta u koncesiju za tri milijarde eura, nije dobio previše prostora u govoru premijera Zorana Milanovića. Gotovo pa usput kazao je da je koncesioniranje u poodmakloj fazi i da se tim novcem želi smanjiti javni dug. Nije ulazio u detalje koliko je to korisno za Hrvatsku, ali je ponovio floskulu da autoceste ostaju naše i na istom mjestu. Tako nacija ni iz govora premijera o svojemu stanju nije doznala ništa više nego što je znala dosad o tom poslu stoljeća. A nacija o tome ne zna gotovo ništa jer se sve provodi u velikoj tajnosti.
Pohvalio se Milanović završenim projektima HAC-a i HC-a vrijednim 4,5 milijarde kuna, ali je prešutio da su ti projekti uglavnom pokrenuti za prošle Vlade. U to se uklapa i spominjanje gradnje terminala na Zračnoj luci Zagreb po koncesijskom modelu, a što je projekt također Milanovićevih prethodnika na premijerskoj poziciji. Projekti poput Plomina C, LNG terminala, gradnja i obnova željeznica... koje je trebala pokrenuti ova Vlada još nisu ušli u fazu realizacije.
Premijer je u govoru izrijekom spomenuo pelješki most kao rješenje za povezivanje krajnjeg juga s ostatkom Hrvatske, a to su dosad Vladini dužnosnici izbjegavali javno reći. Pohvalio se i s dobiti od 1,6 milijardi kuna 17 javnih tvrtki, ali je prešutio da se od toga samo na HEP odnosi 1,2 milijarde kuna. Milanović je samo jednu javnu tvrtku spomenuo dva puta: Croatia Airlines – da se traži strateški partner i da nema više gubitaka. Podsjetimo, na čelu CA dva su premijerova prijatelja, jedan je šef Nadzornog odbora, a drugi uprave te sad uspješne kompanije.
>> Milanović: Kamarko je govorio kao šef statistike u Sovjetskom Savezu
Valjda treba provesti javnu licitaciu u provođenju monetziazje AC ? Kaj je loše u tome da naša aviokompanija nakon dugo vremena posluje pozitivno ? Kaj bi bilo da posluje negativno kakve li bi tek onda bile kritike ?