Kaos u Lici

Vozači čekali satima: Kolaps jer su aute usmjerili na cestu na kojoj su radovi

gužve
Foto: Dino Stanin/PIXSELL
1/6
27.05.2014.
u 21:07

Nesposobni - HAC je zatvorio dionicu kod tunela Grič i preusmjerio promet na državnu cestu na kojoj se od 7. travnja vozi jednim trakom.

Zbog nevjerojatne nekoordinacije dviju državnih tvrtki – Hrvatskih autocesta i Hrvatskih cesta – danas je u Lici nastao totalni prometni kolaps. Automobili su zbog radova na autocesti preusmjeravani na državnu cestu na kojoj također već dulje vrijeme traju radovi.

Tako su nastale kolone vozila duge i po šest kilometara, u kojima su satima stajali bijesni vozači.

Sanacija portala tunela

HAC je jučer (u ponedjeljak) poslao obavijest da će od utorka do četvrtka od 8 do 18 sati biti zatvorena dionica A1 od čvora Otočac do čvora Gornja Ploča zbog sanacije pokosa iznad južnog portala tunela Grič. No, odgovorni u HAC-ovoj tvrtki Održavanje i naplata cestarine, koji su donijeli odluku o zatvaranju dionice, previdjeli su da na dijelovima državnih cesta na koje su preusmjerili promet već dulje vrijeme traju radovi pa se na tom dijelu vozi samo jednim trakom.

Iz HAC-a su danas poslali medijima suglasnost Hrvatskih cesta za preusmjeravanje prometa zbog radova na tunelu Grič i time pokušali prebaciti odgovornost za današnji kolaps na tu tvrtku. No, naši sugovornici tvrde da je HC, kad je HAC-ONC-u dao suglasnost, upozorio odgovorne u toj tvrtki da se na dijelu tih cesta izvode radovi. Uostalom, i Hrvatski je autoklub već dulje vrijeme obaviješten o tim radovima pa je time propust odgovornih u HAC-ONC-u još veći.

Foto: Dino Stanin/PIXSELL

U HC-u kažu da su oni investitor obnove kolnika u duljini od 10 kilometara na dionici Korenica – Debelo Brdo koji su započeli 7. travnja ove godine. – Javnost je o tome obaviještena 2. travnja 2014. preko HAK-a i Drugog programa Hrvatskog radija. Također, od tada je navedena informacija dostupna svakodnevno – navode u Hrvatskim cestama. Dodaju da je zbog radova Hrvatskih autocesta na tunelu Grič navedena dionica državne ceste predložena i kao obilazni pravac, no ograđuju se pritom i kažu da HC nije i ne može biti dužan obavijestiti javnost za investicije koje nisu u njegovoj nadležnosti.

Saniranje štete

A kako bi što prije sanirali nastalu štetu, u HAC-u su danas brže-bolje poslali obavijest će radovi koji su trebali trajati tri dana biti okončani isti dan do 18 sati i da će se nakon toga pustiti dvosmjerno promet lijevim kolnikom, odnosno u smjeru Zagreba.

A da stvar bude gora, danas je bila zatvorena i cesta Gospić – Otočac, i to zato što Hrvatske željeznice rekonstruiraju željeznički nadvožnjak Janjče na željezničkoj pruzi Oštarije – Knin – Split. Obilazno se vozilo preko Studenaca, ali je ta cesta iznimno loša i uska pa su zato nastale kolone i na tom dijelu. U kolonama su najviše stradali kamionski prijevoznici, a među “zarobljenima” u Lici bilo je i turista.

>>Prometni kaos u Lici, turisti ogorčeni: 'Znate li kako ću do mora?'

Komentara 4

DU
Deleted user
22:18 27.05.2014.

Tako se svugdje "strucno" radi u tvrtkama gdje se zaposljava po babama, stricevima i partiji

Avatar R2D2
R2D2
22:25 27.05.2014.

A gdje je ministirca hajdaš dončić i ima li kakvu "pametnu" za reć?

ME
medjimurje
08:04 28.05.2014.

Nista novog u drzavi u kojoj nista ne fukcionira, narucuju se neke studije o autocestama , namjeravaju ih prodavat neznaju ni sami sta bi . Pogledajte npr sloveniju , imaju zajednicku upravu za sve njihove autoceste - DARS , godisnjasnja vinjeta im je cca 100 eura i posluju sa velikom profitom a ovdje ? Svaki komadic ceste vec ima scvoju firmu i upravu , uglavnom niko nezna ko pije a ko placa a za to je samo jedna rijec opce rasulo!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije