Najpoznatija hrvatska prehrambena tvrtka Podravka počela je u četvrtak proizvodnju goveđeg gulaša u američkom gradu Richmondu u saveznoj državi Michiganu. Goveđi gulaš u Americi se proizvodi po originalnoj Podravkinoj recepturi i prepoznatljivu brandu kakav se kupuje u Hrvatskoj, brojnim europskim zemljama i Australiji.
Za partnera je izabrala američku tvrtku Giovanni Appetizing Foods, koja ima iskustvo i kvalitetu u proizvodnji konzerviranih proizvoda, dokazano i na proizvodnji kokošje paštete koju je koprivnička tvrtka pokrenula prošle godine, a prodaja je, poručuju iz Podravke, uspješna iznad svih planova.
Domagoj Kero, direktor Podravkina predstavništva za Ameriku i Kanadu, podsjeća da je Američka agencija za hranu i lijekove FDA prije nekoliko godina, zbog zaraznih bolesti, zabranila uvoz proizvoda s kokošjim i goveđim mesom iz svih europskih zemalja pa tako i Podravkina goveđeg gulaša.
- Zbog toga je za potrebe američkog tržišta Podravka goveđi gulaš do sada proizvodila u Australiji iz koje je zakonski dopušten uvoz mesnih prerađevina.
Na svečanosti pokretanja proizvodnje u Richmondu uz direktore Podravke iz Koprivnice u ime Vlade RH nazočila je Kolinda Grabar-Kitarović, veleposlanica u SAD-u.
- Hrvatski izvoz važan je dio oporavka hrvatskog gospodarstva i Podravkini proizvodi koji se prodaju u Americi snažno doprinose tom trendu i promiču hrvatsku prehrambenu industriju u ovoj zemlji te zaslužuju podršku i pohvalu - naglasila je veleposlanica.
Iz koprivničke prehrambene kompanije ističu da s projektom proizvodnje gulaša Podravka obogaćuje široku lepezu svojih proizvoda na američkom i kanadskom tržištu te time povećava prodaju, odnosno hrvatski izvoz.
Podravka je najveći hrvatski izvoznik prehrambenih proizvoda na američko i kanadsko tržište, čiji je izvoz u ovoj godini porastao 15 posto, a Kero ističe da ambicije Podravke ne prestaju s goveđim gulašom jer već sljedeće godine planira pokrenuti proizvodnju novih proizvoda prilagođenih američkom tržištu. Podravka je prisutna na američkom i kanadskom tržištu već više od 15 godina, a najviše se prodaje popularna Vegeta, no na američkom su tržištu zastupljene i druge poznate Podravkine kategorije proizvoda poput juha, mesnih proizvoda, dječje hrane, povrća, džemova, slastica.
Fotka prikazuje pravo stanje u našoj privredi: jedan radi, a petoro pametuje.