Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su danas u Cannesu globalne rezultate Effijeva indeksa učinkovitosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu i to ispred velikih svjetskih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.
Riječ je o indeksu koji mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata što je ujedno i glavna zadaća marketinških komunikacija.
Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, tim je povodom izjavila:
– Kreativna rješenja uvijek su i učinkovita rješenja. Smatramo da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi.
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather najučinkovitija su mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) najučinkovitija je svjetska neovisna reklamna agencija. Riječ je o indeksu koji mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata što je ujedno i glavna zadaća marketinških komunikacija.
čestitke....baš su frajeri !