Konceptualistički koncipiranom izložbom \"Body Double\" u Radničkoj galeriji umjetnik mlađe generacije Sandro Đukić nudi autoreferencijalni rad povezan s pokojnim Tomislavom Gotovcem, s kojim dijeli velik dio umjetničkog identiteta. Razvijana od sredine osamdesetih, ta se fantastična igra događa kao zamjena identiteta odnosno dvojnost čija je paradigma De Palmin \"Body Double\". Uključuje to i povezivanje 510 varijacija Gotovčeva nagog tijela s Bukovčevom slikom mrtvog Krista.
Radnička galerija
Fantastična igra dvojnosti tijela i ideja Sandra Đukića
Uključuje to i povezivanje 510 varijacija Gotovčeva nagog tijela s Bukovčevom slikom mrtvog Krista
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.