Đorđe Stanetti svirao je u spomen na Svetislava Stančića, nedavni recital Harija Guseka bio je posvećen Darku Lukiću, a u utorak 15. ožujka, Ljubomir Gašparović svirat će u čast svog profesora, znamenitog pijanista i pedagoga Ive Mačeka (1914 - 2002).
Taj lijepi običaj izraza poštovanja mlađih umjetničkih generacija njihovim prethodnicima obnovio je u Zagrebu prije nekoliko sezona vokalni ciklus Molto cantabile, a sada ga preuzima i Ljubomir Gašparović u pijanističkom ciklusu koji je sam pokrenuo na vlastoručno restauriranom klaviru marke Pleyel koji je nekada pripadao Svetislavu Stančiću.
S posvetom i zahvalnošću svom profesoru Mačeku, Gašparović će svirati probrane skladbe Chopina, Debussyja i Brahmsa te Šest bagatela, op. 44 hrvatskog skladatelja Božidara Kunca koji je taj svoj ciklus napisao upravo za Mačeka.
Uz koncert, u predvorju Hrvatskoga glazbenog zavoda bit će priređena i izložba fotografija, osobnih predmeta, knjiga i gramofonskih ploča Ive Mačeka, koje je organizatorima na raspolaganje stavio njegov sin.
Ivo Maček, koji je kao mladi pijanist stasao između dva svjetska rata, također se usavršavao kod profesora Stančića, ali i u inozemstvu.
Bio je i izvrstan komorni glazbenik, član legendarnog zagrebačkog klavirskog trija zajedno sa Stjepanom Šulekom i Antoniom Janigrom. O njegovu ugledu u svijetu najbolje govori danas uglavnom zaboravljen podatak da je Ivo Maček bio do sada jedini hrvatski pijanist koji je pozvan da bude član žirija natjecanja kao što su Busoni u Bolzanu, Bach u Leipzigu te, naposljetku, Chopin u Varšavi.