U četvrtak, 6. siječnja, u 19 sati u Galeriji ULUPUH (Tkalčićeva 14) otvara se izložba grafičkog dizajna Gorana Martina Štimca, naziva „Škartdirektor“. Izložba će biti otvorena do 12. siječnja, a može se razgledati svaki radni dan od 10 do 20 sati i subotom od 10 do 13 sati. Ulaz je slobodan.
Izložba daje uvid u proteklih deset godina profesionalnog djelovanja ovog međunarodno nagrađivanog autora (rođenog 1971. godine u Zagrebu) na polju grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Bit će izloženi plakati, tiskani oglasi i TV reklame koji ilustriraju pozitivnu primjenu grafičkog dizajna nastalog u visokokomercijalne svrhe. Prema riječima samog autora, naziv izložbe „Škartdirektor“ aktualizira problematiku sve izraženijeg ali prešutnog prezira spram takvog „komercijalnog“ dizajna, naspram onog drugog, „humanističkog“, nastalog u kulturne, humanitarne i slične svrhe, a kojemu struka apriori pripisuje veću vrijednost.
- U trenutku kada se pod pojam vizualnih komunikacija može ugurati gotovo sve, čini mi se da se u našoj sredini oglašavanje nastoji izgurati “van”, tj. počinje se stvarati jedna neprirodna elitistička situacija podjele unutar same struke na “čisti” grafički dizajn (onaj nekomercijalni, nekorporativni, humanistički, kulturnjački) i “prljavi” (banalniji, visokokomercijalni, dizajn u kontekstu profitno orijentiranog kapitalizma, jednom riječju – škart dizajn - koji nije takav zbog svojih niskih vizualnih dosega već per se), kaže Goran Martin uoči izložbe.