Malo je ljudi za koje se doista može reći da bez njih suvremena domaća rock-scena ne bi bila ni slična, a kamoli ista. Producent Denis Mujadžić Denyken jedan je od njih, a nema ih puno. Stoga Rock&Off nagrada za životno djelo koja mu je u petak navečer uručena na petoj dodjeli novinarskih glazbenih nagrada u Tvornici samo je podsjetnik na njegovu blistavu karijeru, nikako ne i točka na nju. Dapače, u njegovu slučaju mogla bi se zvati "nagrada za doživotno djelo".
Jer Denyken je i danas itekako radišan i aktivan, pa i njegovi aktualni projekti svjedoče da svoj visoki prag osjetljivosti i kvalitete rada u tonskom studiju nije nimalo snižavao u zadnjih skoro 35 godina. Denis Mujadžić – Denyken nesumnjivo je jedan od najvažnijih i najuspješnijih domaćih rock-producenata u proteklih 35 godina. Brojne suradnje s domaćim imenima, ili Perom Lovšinom iz Slovenije, ostavile su neizbrisiv trag na ono što kolokvijalno zovemo modern rock.
Denykenov angažman rastao je s procvatom novog rocka devedesetih, na koji je, sudeći prema mnogim dokazima iz tonskog studija, utjecao podjednako kao i autori/glazbenici koji su pjesme napisali i albume snimali. Već i popis imena s kojima je radio svojevrsni je "who's who" hrvatskog rocka od devedesetih naovamo.
Overflow, Pips Chips & Videoclips, Majke, Hladno pivo, Kojoti, Vatra, Jinx, Zabranjeno pušenje, Nina Badrić, Severina, Rade Šerbedžija, Arsen Dedić, Laka, Quasarr, samo su neki od njih, a bilo ih je više od 300. Sa svima njima Denyken je radio nekoliko puta, a raspon postignutih rezultata – ne samo umjetničkih nego i komercijalnih, što mjerimo utjecajem spomenutih bendova – smješta ga među najvažnije protagoniste suvremene rock-scene zadnjih desetljeća.
Denykenovo studijsko vizionarstvo na albumima poput "Fred Astaire" ili "Bog" činilo ga je ravnopravnim sudionikom globalne utrke, a budući da su oba nedavno objavljena na vinilu, jasna je njihova trajnost, kao i izdržljivost albuma Majki "Vrijeme je da se krene" ili "Put do srca sunca" i "Desetke" Hladnog piva, koji su nedavno također dobili svoja LP reizdanja.
Denyken nije bio samo producent, već pravi suradnik u svim fazama nastajanje nekih od najznačajnijih albuma tog razdoblja, čovjek iz sjene bez kojeg rezultati ne bi bili niti izbliza isti, zaslužan za mnoge uspješne karijere pod svjetlima reflektora. S jasnim Denykenovim producentskim potpisom snimljeno je mnogo rock-albuma kakvi su nam bili nasušno potrebni.
Pod producentskom palicom Denykena mnogi su potpisali svoje najbolje albume, a čak i njegove najnovije suradnje, poput one na samostalnom albumu Mile Kekina "Kuća bez krova" ili albuma Grette, govore da i dalje poštuje visoki prag kvalitete koji je postavljao od kada je devedesetih godina pomogao novoj domaćoj rock-sceni isplivati na površinu.
Denyken nije bio samo čovjek koji je sjedio iza miks-pulta, nego je s bendovima aktivno radio na aranžmanima pjesama, mijenjao strukturu skladbi, davao svoj pečat. Pola tih snimaka i legendarnih albuma ne bi bili isto bez njega. Često volim reći da bi fascinaciju novim valom trebalo nadopuniti onime što se na domaćoj rock-sceni događalo devedesetih, a za što je zaslužan upravo Denyken.
I danas se čuje koliko su te produkcije bile u dosluhu sa zbivanjima u svijetu, bilo da se radilo o povratku garažnog rocka ili vezivanju rocka uz elektroniku. Još bolje, koliko god bili alternativni, mnogi od bendova s kojima je radio postali su i zahvaljujući njemu srednja struja domaćeg rocka, neka od najpopularnijih imena sve do danas, zadnja generacija velikih rock-sastava kojima znadete imena svih članova. Takav utjecaj na mainstream produkciju i odaziv javnosti kakav je Denyken postizao s projektima na kojima je radio, usporediv je samo sa značajem koje je početkom osamdesetih kao producent u doba novovalne groznice ostavio iza sebe Ivan Piko Stančić, ili nešto kasnije Tini Varga.
No, Denyken je radio više i duže od njih, pa se njegov potpis jasno čuje i u današnjoj glazbi. Za svoj producentski rad Denyken je nagrađen je sa šest Porina za šest različitih albuma, te s tri novinarske nagrade Crni mačak, kao najbolji rock producent. Prije dvadesetak godina, 2004., obilježavajući 15 godina karijere, objavljen je kompilacijski album s njegovim najpoznatijim suradnjama "Denyken 15", a deset godina poslije krenuo je s autorskim projektom suradnji "Bolaji Badejo".
Skorašnju 35. godišnjicu važnog rada može adekvatno obuhvatiti samo neki višetomni CD box set, kao što ni Rock&Off nagrada za životno djelo ne može spriječiti iskusnog i sposobnog producenta da nastavi s poslom koji najbolje radi, onim iza miks-pulta u vlastitom tonskom studiju.