Malo je nedostajalo da Ivo Šimetić (Vrpolje, 1924. - Zagreb, 14. studeni 2009.), dizajner i slikar, postane operni pjevač, no prevladao je razum: glazba je ostala velika ljubav, a dizajn životni poziv. O glazbenoj karijeri možemo samo nagađati, no za dizajnerski opus imamo čvrste dokaze svugdje oko nas. Zažmirimo li, lako ćemo u pamćenje dozvati etiketu za Ožujsko pivo, Podravkina pijetla na kokošjoj juhi s tjesteninom, crno-bijele kockice na Kraševoj čokoladi za kuhanje mnogo prije nego autorov lik ili ime koje je unatoč popularnosti djela ostalo nepoznato široj javnosti.
U opusu su i poštanske marke, etikete za zadarsku Marasku, Badelov popularni vinjak s krilaticom “Ili Cezar - ili ništa”, ali i za proizvode bivših Republika bivše države kao što je ona za šljivovicu sarajevskog Bosnaploda...
Sva dizajnerska rješenja vuku na nostalgiju, ali su prije svega slike prohujalog stoljeća, početaka hrvatskog dizajna i oglašavanja marki. Šimetić je svakako sa svojih 60 godina djelovanja jedno od glavnih imena hrvatskog produkt dizajna. Surađivao je s najpoznatijim hrvatskim likovnjacima, a lani u razgovoru za Večernji list spominjao je Andriju Maurovića koji je s njim radio baš etiketu Bosnaploda na kojoj lako prepoznajemo što je čiji rad.
Pokop Ive Šimetića, kojem je Ina lani objavila monografiju, bit će sutra u 10.50 sati na krematoriju na Mirogoju.