Još dok je bio član postave Chui, bubnjar, autor i producent Janko Novoselić isticao se kao potencijalna bendliderska pojava koja je suvremenim promišljanjem i vrsnim producentsko-skladateljskim umijećem uskoro od nove postave Kozmodrum učinila poželjnu konkurenciju starom društvu.
Iako su Chui najpoznatiji, skupa s ABOP riječ je o trojci koja je instrumentalnu glazbu kod nas dovela na pozicije sukladne onima u svijetu. Nema tu šapirografskih brzinskih prosviravanja skala i naivne virtuoznosti kao kod nekadašnjih domaćih “solista-instrumentalista”, a riječ jazz u njihovu slučaju znači nešto sasvim različito od onoga kako se tumačila u domaćoj pop-prethistoriji.
Istoimeni treći album Kozmodruma dolazi u sjajnom ovitku Ivana Blažetića “Šumskog” koji je jednako uzbudljiv kao i sama glazba i zaokružuje široki teren po kojem se kreću ionako asocijativnom glazbom koja izbjegava kruta žanrovska određenja i trpanja u ladice. Kraće, Kozmodrum pokazuje da među žanrovima nema granica ako vam “leže” prirodno. Smjesom svirke uživo, elektronike, jazza, housa i ambijentalnog downtempa, Novoselić i suradnici nude vam praktičnu uživanciju, jer ovakva glazba osim umjetničkih užitaka, poput davnih receptura Briana Ena i pionirskih albuma poput “Music for Airports”, ima sasvim praktične upotrebne mogućnosti u svakodnevnom životu. I, dakako, na pozornicama gdje Kozmodrum dodatno pokazuje živost svoje kreacije.
Postava Kozmodruma u kojoj su, pored Novoselića na bubnjevima i udaraljkama, klavijaturist Hrvoje Geller – nedavno je sudjelovao na još jednom usporedivo uzbudljivom insturmentalnom albumu, “l’atfer life” Coca Mosquita iz Jinxa – basist Goran Delač i gitaristi Ivan Kapec i Elvis Penava – u sedam tema novog albuma nastavlja putem prošlih albuma “Na tragu satelita” i “Gravity”, zaokružujući prvu fazu rada u kojoj su stvorili glazbeni identitet i uspostavili brend, i sada bi bilo najbolje da putem novog izdavača Rika Muzika iz Londona izađu i u svijet kamo najprirodnije pripadaju..