Organizatori festivala nagrađuju kreativnost i originalnost onih koji se jave na videonatječaj “60 sekundi za 10 dana zabave!” pa će darovati 30 festivalskih ulaznica koje se mogu osvojiti tako da se snimi kratki film na temu Špancirfesta kao festivala dobrih emocija. Autor pobjedničkog videa osvojit će 15 ulaznica, autor drugoplasiranog videa 10 festivalskih ulaznica, a video koji osvoji treće mjesto dobit će ih pet.
Film se može snimiti mobitelom ili kamerom, a u nagradnoj igri mogu sudjelovati samo članovi službene Špancirfestove stranice na Facebooku (https://www.facebook.com/spancirfestofficial).
Nakon što kreativci snime video od najviše 60 sekundi, uploadaju ga na YouTube te ga podijele na zidu Špancirfesta, ulaze u konkurenciju za osvajanje seta festivalskih ulaznica za glavnu pozornicu na Starom gradu. Nagrađuju se tri videa.
Nagradna igra na Facebooku počela je u ponedjeljak 2. srpnja i traje do 16. srpnja. Više detalja o pravilima dostupno je na službenim Facebook-stranicama Špancirfesta. Ulaznice za glavnu festivalsku pozornicu su u prodaji, a do 21. srpnja Turistička zajednica grada Varaždina omogućuje je popust od 30 posto na festivalske i vikend-ulaznice. Dakle, 16 koncerata i jedan mjuzikl moguće je pogledati za cijenu od 105 kuna. Vikend ulaznica stoji 42 kune. Među izvođačima na glavnoj festivalskoj pozornici nalaze se i velika svjetska imena poput Flogging Molly, Leningrad Cowboysa, Kultur Shocka, Kirila Džajkovskog te trenutačno najpopularniji bend u regiji "Dubioza Kolektiv". Uz njih, tu je mnoštvo aduta iz Hrvatske, a posebnost je ovogodišnjeg festivala i mjuzikl Footloose.