Ono što je Komedija priredila na premijeri mjuzikla "Ljepotica i Zvijer" samo se najpristojnijim rječnikom može nazvati tehničkim debaklom.
Nijedan song nije bio u potpunosti razumljiv, ton je bio potpuno "mutan", čula se "škripa" pokvarenog mikrofona (koji nije zamijenjen čak ni kada je glumac otišao sa scene!?) u koji je pjevao Igor Drvenkar u ulozi Zvijeri. Ta su "krčenja" potrajala gotovo tijekom cijelog drugog dijela predstave i tek smo u njegovu zadnjem solu shvatili da taj mladi čovjek zna pjevati. Uz to, cijelo vrijeme u ton su probijale tehničke upute koje trebaju čuti samo oni koji trebaju izaći na scenu. Glavni i odgovorni za zvuk je Žarko Fabek, novi tonac Komedije, koji bi se nakon ovog trebao ispričati svakom kolegi ponaosob. Nije se proslavio ni Aleksandar Čavlek svjetlima, kojemu se ispričavamo, ako je sve dobro postavljeno, ali traljavo izvedeno, jer svjetlo toliko nije radilo da su glavni trenuci pojedinih scena bili u potpunom mraku.
Ovako uništenom tehničkom stranom predstave najveća je šteta nanesena redatelju i koreografu Leu Mujiću. U svom prvom izletu izvan baleta morao se boriti sa strogim zakonima brodvejske produkcije, zadanom scenografijom, kostimografijom, bojama... ali uspio je postaviti njemu svojstven spektakl, s posebno dobro odrađenim "masovkama". Plesače je odveo i među publiku, uspio poentirati komične dijelove priče i točno razradio karaktere. Glumcima nije bilo lako, igrali su "loto" s mikrofonima koje su nosili.
Vanda Winter u ulozi Belle uspjela je donekle pokazati kakav sjajan glas ima, baš kao što se iz tehničkih zamki donekle uspjela izvući Renata Sabljak u ulozi Gospođe Kamilice, koja pjeva i glavnu glazbenu temu mjuzikla, te Igor Mešin, koji je uspio unijeti humor u ulozi Din Dona. Predstava ima potencijal velikog spektakla, ali hitno mora na "popravni". U tom istom Lisinskom Komedija je 1975. premijerno izvela prvu rock-operu "Gubec-beg" i bilo je besprijekorno. Treba li uopće reći koliko je tehnika napredovala u ovih zamalo pedeset godina?
Glavni krivac za to je, realno, onaj tko je zaposlio ton majstora koji je, kako čujem, nakon ovog debakla dao otkaz (ili je to bio 'zamoljen'). Krivac je onaj tko ga je zaposlio bez adekvatne audicije tek koji mjesec ranije, a to je g. Miljenko Puljić, ravnatelj kazališta Komedija. Neka se gradska vlast zapita što čovjek koji zapošljava ljude putem poznanstava i veza i dalje radi na čelu gradskog kazališta. Ah, kada bi im kultura uopće bila bitna. Jednaku nekompetentnost zadnjih mjeseci pokazao je i glazbeni producent (na to mjesto je stigao jednako čudnim kriterijima) Josip Cvitanović. Dobar ansambl i tragikomično loše vodstvo kazališta.