Garaža Zdenka Masarića u režiji Ivice Buljana Zagrebačkoga kazališta mladih pobjednik je 25. Gavellinih večeri. Uz to, posebne pohvale stručnog žirija dobile su još tri predstave: Bjesovi Dostojevskog u režiji Janusza Kica – HNK u Zagrebu, Balon Mate Metešića u režiji Mislava Brečića – Teatar Exit i Ibsenov Peer Gynt u režiji Aleksandra Popovskog – kazalište Gavella, što je dobar pokazatelj glavnih favorita na skorašnjoj Nagradi hrvatskoga glumišta. No, uz svečanu dodjelu nagrade za pravu feštu od kazališta sinoć su se u Gavelli pobrinuli gosti iz Beograda.
Večeri su, naime, zatvorene gostovanjem Jugoslovenskog dramskog pozorišta iz Beograda dramom mladoga hrvatskog autora Ivora Martinića Drama o Mirjani i ovima oko nje u režiji Ive Milošević. Zagrebačka publika očito se zaželjela Mirjane Karanović, koja je maestralna u naslovnoj ulozi žene koja između dviju jutarnjih kava proživljava svojevrsnu životnu katarzu.
Mirjana, naime, ima kći tinejdžericu, bolesnu majku, bivšeg muža, potencijalnog dečka, šefa kojemu je ljubavnica... Ima život koji tek prolazi uz nju, dok se ona i svi ovi oko nje koprcaju kako znaju i umiju. Redateljsko rješenje po kojem glumci na scenu izlaze samo penjući se preko prozora to i dodatno naglašava. Ukratko, i odluka žirija i predstava za kraj, koja je u prepunoj Gavelli (u kojoj se i stajalo) dobila frenetičan pljesak i povike “Bravo”, podcrtali su sve jaču potrebu publike za teatrom koji govori o stvarnosti ma koliko ona bila mučna i teška. Naravno, to ne znači da u njemu nema mjesta za klasiku, ali i ona mora proći svojevrstan “filter” stvarnosti, baš kao što je to Aleksandar Popovski napravio s Peer Gyntom. Dokaz je to i da svojevrsno presvlačenje klasike u suvremenost jednostavnim mijenjanjem kostima i zamjenom mačeva pištoljima već odavno ne prolazi. Na žalost, još je prečesto u našim teatarskim kućama.