Od početka kampanje DM-a, GlaxoSmithKlinea i Nacionalnog odbora za promicanje prevencije raka vrata maternice zabilježen je pad smrtnosti od ovog zloćudnog raka te porast broja papa-testova za 15 posto, a akcija se tradicionalno nastavlja i ove godine projektom "Posveti se sebi" u sklopu Europskog tjedna prevencije raka vrata maternice od 24. do 30. siječnja.
Cilj je projekta uvođenje organiziranih specijalističkih ginekoloških pregleda u bolnice kao ključnog koraka u prevenciji raka vrata maternice od kojeg u Hrvatskoj godišnje oboli više od 400 žena, a zbog neredovitih pregleda više od 200 žena ne uspije na vrijeme izbjeći ili pobijediti ovu smrtonosnu bolest.
“Posveti se sebi - Prekriži rak vrata maternice” poruka je svim ženama u Hrvatskoj, a za trajanja kampanje organizirano je, među ostalim, besplatno cijepljenje protiv virusa HPV-a, uzročnika raka vrata maternice za 100 djevojčica i žena u dobi između 10 i 25 godina te besplatni ginekološki pregledi i papa-testovi u Klinici za ženske bolesti KBC-a Zagreb. Izniman napor i entuzijazam organizatora nagradit će ECCA priznanjem "Biser mudrosti" za prevenciju raka vrata maternice za najučinkovitiju i najobuhvatniju zdravstvenu kampanju u promicanju prevencije raka vrata maternice u Europi.
Svi građani mogu potražiti svoj „Biser mudrosti“ u DM-u i na simboličan način podržati program prevencije kako bi postao dostupan svakoj ženi u Hrvatskoj.
Treba uvesti organizirani probir za rak grlića maternice kao što to imaju neke zapadne zemlje u kojima je postotak žena oboljelih od raka grlića daleko manji nego kod nas! Državu bi koštalo manje nego cijepljenje svih djevojčica a i učinci bi se vidjeli puno prije nego što će se to postići cijepljenjem. A da ne govorimo o kontroverzama oko tog cjepiva i načinu na koji se promovira to cjepivo. Evo na ovoj stranici jedan osvrt na to: http://www.anilas.net/index.php?p=5_10_Anilas_o_cijepljenju_protiv_HPV-a