Dugo su vagali u Hrvatskoj turističkoj zajednici, a desetak dana uoči početka velikog nogometnog spektakla i napokon objasnili; u Brazilu tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva neće biti dodatne turističke promocije jer bi ulaganja bila enormna, a efekti minorni.
U HTZ-u smatraju da je već sam nastup hrvatske reprezentacije izvanredna promidžba Hrvatske jer će utakmicu s Brazilom vidjeti više od 2,5 milijarde ljudi. Trenutno se još uvijek razmatra eventualno oglašavanje putem mobilnih telefona kroz kampanju usko vezanu uz samo otvaranje SP-a, odnosno uz utakmicu s domaćinom Brazilom.
– No i to bi koštalo nekoliko milijuna kuna, a efekti su vrlo upitni – prokomentirao nam je jučer ministar turizma Darko Lorencin.
Redovitim promotivnim aktivnostima se, inače, pokriva i ta daleka zemlja, iz koje je lani došlo čak 75 posto više turista nego u 2012. godini. Plan je razviti zanimljive priče viralnog karaktera tijekom trajanja Prvenstva putem interaktivne prirode aktualne kampanje VisitCroatia. ShareCroatia.
Među ostalim, HTZ je u svibnju na studijskom putovanju ugostio i dvadesetak turističkih agenata iz Brazila, a nakon njih Hrvatsku je upoznalo i desetak brazilskih novinara.
>>Potencijalni promotori hrvatskog turizma svih 12 milijuna gostiju
>>Pogledajte što Google kaže o tome kakvi su Hrvati