Što naručiti, pojesti i desert ili ne, uzeti predjelo ili ga preskočiti odluke su koje donosimo svaki put kada sjednemo u restoran. Proučavanje jelovnika posebno je teško onima koji ne odlaze često u restorane. Zato je portal Consumer World u svom testu otkrio trikove kojima se restorani služe kako bi naveli goste da naruče najskuplje jelo, da uvijek naruče više nego što mogu pojesti te da im se vrate! Na jelovniku prvo dolaze predjela, a to su jela koja često koštaju jako puno u usporedbi s njihovim stvarnim troškom. Odreske gosti često i rado naručuju, ali to jelo vlasniku baš i ne donosi profit. Zatim dolaze skupa jela koja gosti ne naručuju često. Pametni jelovnici zato su uvijek tako sastavljeni da zadrže pozornost gosta na predjelima i skupim jelima kako bi potrošili što više, a da pri tome i uživaju. I u restoranima brze hrane svakodnevnom se ponudom mame gosti, a oprezan valja biti osobito s onom koja za manje novca nudi više jela i besplatno piće piće te slične kombinacije. Jedan od savjeta portala Consumer World jest da ne naručite prvo jelo s jelovnika, nego da najprije dobro proučite ponudu i sastojke te naručite ono što vam najbolje odgovara opisom i cijenom!
Čitajte pametno jelovnik i uštedite u restoranu
Portal Consumer World otkrio je trikove kojima restorani vrebaju goste pri naručivanju
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.