Unatoč zabrinjavajućim najavama sektora vezano uz ostvarenje prodaje skijaških aranžmana kod nas, Uniline do danas bilježi porast prodaje unutar ovog segmenta za odličnih 16%.
Taj podatak podrazumijeva prodaju aranžmana uključujući i udarni, tzv. „Hrvatski tjedan“ te dio do danas prodanih aranžmana za period do kraja siječnja te veljaču i ožujak.
Zanimljivo je kako najveći destinacijski rast bilježe skijališta u Francuskoj, ponajprije Val Torens i Tignes za koji se najviše odlučuju mlađi skijaši prosječne dobi od 18 do 38 godina. Razlog ovakvom prodajnom hitu spomenute destinacije su značajno niže cijene.
Primjerice, sedmodnevni boravak, transfer autobusom te skijaška karta se mogu nabaviti po povoljnim cijenama već od 2.800 kuna pa na više. Kad se tome pridoda sjajan noćni život te zabava na skijalištima kojima Francuzi pridaju velik značaj – odnos uloženog i dobivenog je evidentan.
>> Jeftinija Italija odvlači Hrvate iz austrijskih skijališta