TRADICIONALNA KUHINJA

Lidl predstavio novu kampanju tradicionalne hrvatske kuhinje i pripremio domaću hranu

RealGrupa
26.09.2019.
u 12:12

Posjetili smo bajkovitu tradicionalnu domaću kuću u Pili u kojoj je Lidl Hrvatska organizirao opuštanje druženje i ručak povodom puštanja novih reklama i kampanje ''Tradicionalna domaća jela'' na televiziju.

Uz prekrasnu prirodu i ukusni ručak kojeg su spremili Lidl Hrvatska i poznati chef David Skoko, za zabavu su bili zadužena Lidlova zaštitna lica - Mario Petreković i Bojan Navojec. Osim što smo se mogli fotografirati s navedenim poznatim protagonistima, imali smo tu čast da prvi vidimo nove Lidlove reklame koje su snimili sa slavnim trojcem - Davidom Skokom, Mariom Petrekovićem i Bojanom Navojcom. Reklame su rađene pod budnom palicom redatelja Vinka Brešana, a snimanje se odvijalo upravo u toj bajkovitoj tradicionalnoj kući koju smo posjetili. 

S lijeva na desno: Domagoj Jakopović Ribafish, Bojan Navojec, Andrea Andrassy, Doris Pinčić Rogoznica, David Skoko, Mario Petreković
Foto: RealGrupa

Kampanju tradicionalnih hrvatskih jela su pokrenuli jer, kako kažu, je hrana dio svake kulture te je važan dio naših tradicija i običaja. Cilj je potaknuti kupce da se vrate našoj kulinarskoj tradiciji i da iskopaju stare bakine i mamine recepte te upravo namirnicama iz Lidla pokušaju to sve oživjeti. Ova jesensko-zimska kampanja kreće kroz koji dan, a za one koji ne mogu iskopati stare recepte Lidl je u svojem letku za sljedeći tjedan pripremio tradicionalne recepte. Prvi recept koji slijedi Skoko je iz šale nazvao 'hrvatski sushi', a radi se o sarmi koju često priprema doma na sve moguće načine, a temelj je uvijek tradicionalna receptura. David Skoko je poručio da je naša autohtona kuhinja čuvar identiteta svih regija i da bi se trebali posvetiti oživljavanju tradicionalne kuhinje kao baze našeg gastronomskog rasta. 

S lijeva na desno: Bojan Navojec, Marina Dijaković, David Skoko, Bojan Vuković, Mario Petreković
Foto: RealGrupa

Po tradiconalne namirnice osim u Lidl, možete i na trešnjevački plac. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije