Uz prekrasnu prirodu i ukusni ručak kojeg su spremili Lidl Hrvatska i poznati chef David Skoko, za zabavu su bili zadužena Lidlova zaštitna lica - Mario Petreković i Bojan Navojec. Osim što smo se mogli fotografirati s navedenim poznatim protagonistima, imali smo tu čast da prvi vidimo nove Lidlove reklame koje su snimili sa slavnim trojcem - Davidom Skokom, Mariom Petrekovićem i Bojanom Navojcom. Reklame su rađene pod budnom palicom redatelja Vinka Brešana, a snimanje se odvijalo upravo u toj bajkovitoj tradicionalnoj kući koju smo posjetili.
Kampanju tradicionalnih hrvatskih jela su pokrenuli jer, kako kažu, je hrana dio svake kulture te je važan dio naših tradicija i običaja. Cilj je potaknuti kupce da se vrate našoj kulinarskoj tradiciji i da iskopaju stare bakine i mamine recepte te upravo namirnicama iz Lidla pokušaju to sve oživjeti. Ova jesensko-zimska kampanja kreće kroz koji dan, a za one koji ne mogu iskopati stare recepte Lidl je u svojem letku za sljedeći tjedan pripremio tradicionalne recepte. Prvi recept koji slijedi Skoko je iz šale nazvao 'hrvatski sushi', a radi se o sarmi koju često priprema doma na sve moguće načine, a temelj je uvijek tradicionalna receptura. David Skoko je poručio da je naša autohtona kuhinja čuvar identiteta svih regija i da bi se trebali posvetiti oživljavanju tradicionalne kuhinje kao baze našeg gastronomskog rasta.
Po tradiconalne namirnice osim u Lidl, možete i na trešnjevački plac.