Viđena u Parizu

Od danas je na policama dućana H&M-ova kolekcija S/S 2018. 'See Now, Buy Now'

H&M kolekcija S/S 2018.
Foto: Mathias Nordgren for H&M
1/3
01.03.2018.
u 11:23

H&M Studio kolekcijom prevladavaju jasne siluete, opušteno ozračje i upečatljivi apstraktni uzorci za koje je kao nadahnuće poslužio tradicionalni japanski sustav pisanja.

Jučer predstvaljena H&M-ova S/S 2018. kolekcija u formatu „See Now, Buy Now” tijekom Paris Fashion Week-a, odmah nakon revije puštena je u online prodaju, a od danas se nalazi i na policama H&M trgovina diljem svijeta.

Kolekcija je nadahnuta urbanom gracioznosti i tipičnim japanskim minimalizmom. Za potrebe tog događanja prostori Musée des Arts Décoratifs pretvoreni su u suvremenu viziju tradicionalnog japanskog interijera, s ikonskim tatami podlogama i prelijepim ikebana aranžmanima. Među uzvanicima su bili i Naomie Harris, Alexa Chung i Joan Smalls, koji su imali priliku uživati u ekskluzivnoj japanskoj večeri nakon koje se revija počela odvijati u pravome labirintu koji su tvorili prolazi među stolovima.

Foto: Mathias Nordgren for H&M
Foto: H&M

H&M Studio kolekcijom prevladavaju jasne siluete, opušteno ozračje i upečatljivi apstraktni uzorci za koje je kao nadahnuće poslužio tradicionalni japanski sustav pisanja. Uravnoteženost između minimalističkog dizajna, izraženih boja i pokreta postignuta je pomoću lepršavih tkanina, zanimljivih pletiva i krojeva karakterističnih za radnu odjeću. Modnu reviju je nosila raznolika i zanimljiva postava supermodela i novih lica, uključujući i Adwoa Aboah, Amber Valletta, Grace Elisabeth i Edie Campbell. Neposredno nakon revije, plesna skupina Strawhatz zapalila je pozornicu svojom kinetičkom izvedbom za 200 prisutnih uzvanika.

„Bilo je jako uzbudljivo vidjeti naše fantastične kombinacije uzoraka i boja, pravilnih i čistih linija nadahnutih tradicionalnim japanskim dizajnom. Zajedno s izvorno uređenim ambijentom, posebnom dekoracijom stolova, zanimljivim dodatnim ukrasima i drugim detaljima, osjećala se snažna prisutnost gracioznosti i ljepote, stoga jedva čekamo vidjeti kako će naši kupci širom svijeta stilizirati svoje omiljene artikle,” ističe Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica dizajna.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije