Japan Airlines je uveo novu opciju rezervacije leta, a ona pokazuje na kojim se sjedalima u zrakoplovu nalaze djeca koja su na stranici ucrtana malom slikom bebe. Na ovaj način putnici mogu odabrati mjesta koja nisu blizu djece, piše Unilad.
"Sjedala putnika koji putuju s djecom koja imaju između osam dana i dvije godine bit će na stranici označena slikom djeteta na sjedalima. Ovime se daje do znanja drugim putnicima gdje će sjediti djeca", napisali su na svojoj stranici Japan Airlines.
Mnogi korisnici na Twitteru su radosnu vijest podijelili i na društvenim mrežama, a nisu mogli sakriti početno oduševljenje.
Thank you, @JAL_Official_jp for warnings me about where babies plan to scream and yell during a 13 hour trip. This really ought to be mandatory across the board.
— Rahat Ahmed (@dequinix) September 24, 2019
Please take note, @qatarairways: I had 3 screaming babies next to me on my JFK-DOH flight two weeks ago. pic.twitter.com/kQYQFIqqCD
Ipak, cijeli sistem ima nekoliko nedostataka. Kao prvo, nisu uključena djeca koja imaju više od dvije godine, nisu uzeli u obzir što će se dogoditi ako ljudi s djecom svoja sjedala rezerviraju nešto kasnije pa putnici koji su ranije rezervirali svoja sjedala neće znati da se možda nalaze do djeteta. Treći nedostatak je što ako se zrakoplov popuni, oni koji će naknadno rezervirati mjesta neće imati previše izbora. Ovaj sistem rezervacije vrijedi samo ako putnici rezerviraju sjedalo online, na stranici kompanije.
Pogledajte koliko muškarci poznaju ženske proizvode: