Restoran Shhhuma otvorio je vrata posjetiteljima krajem srpnja prošle godine, kada i cijeli objekt obnovljenih veličkih bazena. Tijekom ljetne sezone funkcionirao je kao samoposlužni, da bi ga u rujnu vlasnici prenamijenili u restoran à la carte. S preuređenjem je zatvorena ljetna terasa, a kompletiran je i novi jelovnik, čime je omogućen rad tijekom cijele godine. Za ljetnih mjeseci restoran je posjećivalo dvije do četiri tisuće ljudi dnevno, ali i u zimskom razdoblju ondje se mogu vidjeti automobili osječkih, slavonskobrodskih, pa i zagrebačkih tablica.
– Išli smo na moderno uređenje jer smatramo da je to ono što ovdje nedostaje. Dosta se restorana na ovome području opredjeljuje za grupe pa onda vikendom nemate kamo otići jesti jer je sve bukirano za rođendane, krstitke, svadbe. Mi smo se orijentirali na manja okupljanja, druženja. Naši gosti iskoriste taj dan za planinarenje, šetnju prirodom, odlazak u adrenalinski park... Ovo je baš izletničko mjesto – kaže Tihana Šutalo, voditeljica marketinga Shhhuma aquaparka.
U prvoj sezoni u ponudu su uvrstili tradicionalna jela poput pizza i roštilja, ali i neka kojih nema nigdje drugdje u ovom kraju. Izdvajamo crni rižoto od sipe, mazalice s mljevenim mesom i kajmakom te specijalitet restorana Shhhuma stake, a tu su i vrhunski deserti i Shhhuma palačinke. Nama su poslužili biftek u umaku od zelenog papra i proljetni rižoto s povrćem. Vidljivo je da na kvaliteti namirnica ne štede, ona im je na prvom mjestu.
– Biramo lokalne namirnice od lokalnih OPG-a, a imamo i vrhunskog kuhara koji sve odlično pripremi. Što se tiče pića, bazirali smo se na vina lokalnih vinara kao što su Galić, Enjingi, Kutjevo, Krauthaker. U ljetnoj sezoni imamo i širok izbor koktela i osvježavajućih pića te cijeđene sokove – zaključila je Tihana Šutalo.