Nova kampanja

Premijera Lidlovog filma Grill&Chill običaji

Premijera Lidlovog filma Grill&Chill običaji
Foto: Goran Jakuš
1/8
21.04.2022.
u 15:19

Dalibor Matanić, Csilla Barath Bastaić, Mario Petreković i Mile Kekin na predstavljanju nove Lidlove kampanje

U prekrasnom proljetnom izdanju Rougemarinovog parka, trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je novu kampanju Grill&Chill običaji. U maniri pravih filmskih premijera, crvenim tepihom prošetala se glumačka postava, redatelj Dalibor Matanić, voditeljica Tamara Loos te Mile Kekin, čija je hit pjesma Roštilj korištena u kampanji. Uzvanici su imali priliku pogledati Lidlov Grill&Chill film, čije će kraće verzije biti prikazane u formi reklama na televizijskim postajama.

Mile Kekin, Mario Petreković, voditelj marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, Csilla Barath Bastaić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, Dalibor Matanić
Foto: Goran Jakuš

Lidlova nova kampanja Grill&Chill nedavno je snimljena po uzoru na poznatog istraživača Bear Gryllsa, kojeg je utjelovio Dušan Bućan kao BEER GRILLS. Dušan u filmu otkriva čudesne običaje grillanja i chillanja diljem Lijepe Naše, a cijela kampanja snimljena je u Lidlovom stilu, u duhovitom tonu, s nekim već dobro poznatim licima kao što su Grille i Chille – Mario Petreković i Bojan Navojec, ali i nekim novim glumačkim licima koji su se prirodno uklopili u ovu zanimljivu priču - Csilla Barath Bastaić i Živko Anočić. Kao podloga kampanji korištena je svima omiljena i jedna od najpoznatijih pjesama Hladnog piva – Roštilj, a da bi kampanja bila savršeno zaokružena, sve se odvijalo pod redateljskom palicom našeg poznatog redatelja Dalibora Matanića, koji je svojim potpisom zaista učinio razliku.

UnmondoDiSapori, Domaćica Sanja, Supermama Sonja Švajhler, Uvijek Gladna, Andrea Andrassy, Ivana Pirizović, Maša Zibar, Borna Butijer
Foto: Goran Jakuš

Ideja za ovu kampanju rodila se iz istraživanja koja pokazuju koliko različitih načina roštiljanja postoji diljem Hrvatske. Svaka naša regija ima svoje male rituale i običaje kod grilanja, bilo da je riječ o mesu, ribi, prilozima, salatama…Također, postoje razlike između roštiljanja u krugu obitelji i u društvu s prijateljima, koje su također prikazane kroz kampanju. Ove su spoznaje pretočene u jednu duhovito-dokumentarističku priču koja na zabavan način predstavlja naše običaje.

Mile Kekin, Dalibor Matanić, Mario Petreković, Csilla Barath Bastaić, voditelj marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković
Foto: Goran Jakuš

Lidl je kroz godine postao jedno od najpopularnijih odredišta za nabavu svega što je potrebno za roštilj, a kupci su prepoznali ne samo Lidlovo svježe meso, ribu i povrće, već i neprehrambene proizvode po kojima je Lidl poznat. Osim izuzetno povoljnih cijena, u Lidlovoj se ponudi svake godine iznova može pronaći dodatnu oprema za grill&chill – od roštilja do opreme za piknik i brojnih drugih proizvoda.

Dušan Bućan kao Beer Grills u Lidlovoj reklami
Foto: Goran Jakuš

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije