Orbit u suradnji s Hrvatskom komorom dentalne medicine pokreće projekt "Orbit daruje osmijeh" s ciljem educiranja djece diljem Hrvatske o važnosti dentalne higijene i redovitih posjeta doktorima dentalne medicine.
Nastavak je to prošlogodišnje kampanje "Žvači jer to promjenu znači", koja je kao globalna inicijativa tvrtke Wrigley, polučila značajan uspjeh i uz pomoć potrošača prikupila 250 000 kuna za provođenje zdravstveno-edukativnih aktivnosti u Hrvatskoj.
Ove godine intenzitet kampanje se povećava pa će se od svakog prodanog paketića Orbit guma za žvakanje od 1. svibnja do 30. lipnja odvojiti 10 lipa s krajnjim ciljem prikupljanja 500 000 kuna.
Ambasador kampanje je poznati radijski i TV voditelj, komičar i glazbenik Luka Bulić koji jedva čeka start kampanje.
Prošlogodišnje epidemiološko istraživanje oralnog zdravlja pokazalo je da je stanje oralnog zdravlja djece u Hrvatskoj na zabrinjavajuće niskoj razini. KEP indeks* hrvatskih dvanaestogodišnjaka iznosi 4,51 što je najlošiji rezultat u cijeloj Europi. Stanje oralnog zdravlja 12-godišnjaka u ruralnim dijelovima Hrvatske je još više poražavajuće jer KEP index u tim sredinama iznosi 5,28. Zato će ovogodišnji projekt biti usmjeren na ruralna područja u kojima je identificirano najviše problema.
>>250 000 kn za dentalno zdravlje osnovnoškolaca!
>>Oralno zdravlje hrvatskih građana jedno od najlošijih u Europskoj uniji