Korlat i Go2digital kreirali su prvu „Wine and food paring“ aplikaciju na prodajnom mjestu, a u kreiranju jela sudjelovao je jedan od najboljih hrvatskih chefova - David Skoko. Aplikacija je lansirana povodom prigodnog dana, Svjetskog dana vina, koji se obilježava 18. veljače.
Svakom posjetitelju City centar one East i West u Zagrebu na raspolaganju je veliki interaktivni ekran na kojemu mogu izabrati jedno od omiljenih jela. Izborom jela automatski im se učitava informacija o vinu koje se sljubljuje uz to jelo, a Korlat nagrađuje dodatnim bodovima u Korlat klubu .
David Skoko je uvrstio jela: ombolo s raštikom, janjeći kotleti s pireom od patlidžanom te palamida s endivijom, dok je Korlat, osigurao svoje najbolje berbe za sljubljivanje, kao što su: Korlat Cabernet Sauvignon, Korlat Syrah i Korlat Merlot.
Kao tehničko rješenje koristili smo nove mobilne digitalne citylight uređaje koje je Go2digital ovom prilikom prvi puta predstavio javnosti.
Suradnja dvije hrvatske kompanije dovela je do iznimno zanimljivog rješenja koje olakšava kupcima izbor vina na samom prodajnom mjestu.
Korlat i Go2Digital su trajni partneri kada su u pitanju suvremena komunikacijska rješenja kao dodana vrijednost za potrošače.
„Wine and food paring“ aplikacija je pokrenuta više od stotina puta u danima kampanje.
Više o Go2Digitalu na go2digital.hr
Više o Korlat vinima na korlat.hr