Četvrtina žena koristi filter na vlastitim fotografijama prije objavljivanja na društvenim mrežama - jer ne žele pokazati ožiljke i strije. Studija na 2000 žena utvrdila je da je ova brojka više nego dvostruka za žene u dobi od 24 godine i manje, jer 51 posto priznaje da rijetko postavlja nepromijenjenu fotografiju na društvene mreže, prenosi The Sun.
Samo 16 posto osoba s celulitom, ožiljcima ili strijama je objavilo svoju fotografiju na društvenim mrežama s vidljivim tim takozvanim ‘nesavršenostima’. Umjesto toga, žene koriste aplikacije i filtere za popravljanje kako bi izbrisale ove stvari prije nego što sliku podijele na mreži. Zabrinjavajuće je što je 50 posto ispitanika reklo da je dobilo više lajkova i pozitivnih komentara na slikama na kojima su filtrirali svoje ‘nedostatke’ u usporedbi s neuređenim slikama.
Istraživanje je proveo Dove, koje potiče žene da slave jedinstvenu priču koju priča njihova koža. Istraživanje je također otkrilo da je trećina žena opisala svoju kožu kao 'neispravnu', 28 posto je reklo da je 'opuštena', a više od jedne od 10 čak je išlo toliko daleko da je reklo da je 'ružna’. Gotovo četvrtina smatrala je da bi njihova koža bila 'ljepša' bez nesavršenosti poput celulita, ožiljaka i strija.
Čak 84 posto žena smatra da društveni mediji postavljaju nerealna očekivanja kako bi koža trebala izgledati, pokazalo je istraživanje agencije OnePoll. Kao rezultat toga, 65 posto želi vidjeti više ljudi koji objavljuju neuređene i nefiltrirane slike sebe, a 73 posto vjeruje da bi im to pomoglo da se manji pritisak da imaju ‘savršenu kožu’. Što se tiče njege kože, također se pokazalo da 39 posto žena radije koristi proizvode za osobnu njegu koji su formulirani posebno za njihove potrebe. Međutim, gotovo tri četvrtine smatra da su personalizirani proizvodi za njegu kože preskupi.
Dariju multipla skleroza nije spriječila da prehoda hodočašće od 600 km: