PROMO

U SPAR-u isključivo jaja domaćih proizvođača s oznakom „Živjeti zdravo“

SPAR Hrvatska
Foto: Promo
1/5
02.04.2021.
u 12:09

SPAR Hrvatska u svom asortimanu vlastitih robnih marki ima svježa jaja isključivo hrvatskog porijekla. Uz to, sva SPAR jaja su nositelji žiga „Živjeti zdravo“, kojeg je Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) pokrenuo pod pokroviteljstvom Europske unije s ciljem poboljšanja životnih i zdravstvenih navika stanovništva.

SPAR surađuje s velikim i malim hrvatskim dobavljačima jaja, koja na police plasira pod vlastitim robnim markama pa tako kupci mogu biti sigurni da su sva jaja vlastitih robnih marki u SPAR trgovinama iz domaćeg uzgoja. U SPAR i INTERSPAR trgovinama tako su dostupna jaja iz slobodnog uzgoja robne marke Vrtovi Hrvatske, BIO jaja iz ekološkog uzgoja SPAR Natur Pur, SPAR Vital jaja obogaćena Omega-3 masnim kiselinama, SPAR marka kvalitete jaja iz podnog (štalskog) uzgoja, te S-Budget M i L jaja iz kaveznog (baterijskog) uzgoja. Ovisno o potrebama, kupci ova jaja iznimne kvalitete mogu pronaći u klasičnim pakiranjima od 6 ili 10 komada.

Foto: Arena Hospitality Group

Razlika među vrstama jaja očituje se kroz način hranjenja i kretanja nesilica. BIO jaja iz ekološkog uzgoja tako označavaju jaja koja potječu od kokoši nesilica koje u zatvorenom prostoru borave na bio stelji i hrane se bio smjesom, a istovremeno im je omogućeno i slobodno kretanje po otvorenoj ekološkoj površini prekrivenom vegetacijom gdje kljucaju prirodnu hranu oslobođenu svih kemijskih preparata i dodataka. Time nesilice daju jaja najviše kvalitete. Upravo je SPAR bio prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je u prodaju uveo BIO jaja hrvatskog porijekla, koja spadaju u posebnu kategoriju jaja iz slobodnog uzgoja.

Foto: Arena Hospitality Group

Slobodan uzgoj s druge strane podrazumijeva da kokoši nesilice u zatvorenom prostoru provode noćni odmor, a zatim izlaze van te na otvorenom provode dan gdje imaju pristup vanjskoj zelenoj otvorenoj površini, svježem zraku, hrani i vodi. Sloboda kretanja, prirodniji, zdraviji i humaniji uzgoj utječu na kvalitetu jaja i na boju žumanjka. Dok kod podnog uzgoja kokoši slobodne šeću po objektu uz slobodan pristup zraka, vode i hrane.

Foto: Arena Hospitality Group

SPAR Hrvatska od prvog dana daje potporu hrvatskim proizvođačima i vjeruje u kvalitetu domaćih proizvoda kojih je na policama SPAR i INTERSPAR trgovina svaki dan sve više. SPAR s hrvatskim dobavljačima kontinuirano njeguje partnerski odnos te ih podržava da se svojim proizvodima uključe u proizvodnji SPAR robnih marki zbog čega su danas SPAR supermarketi i INTERSPAR hipermarketi trgovine s najviše domaćih proizvoda.

Foto: Arena Hospitality Group

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije