Grad Zagreb ima što ponuditi u gastronomskom smislu, a na to će podsjetiti i Tjedan restorana u Zagrebu koji će se u glavnom gradu održati od 27. rujna do 3. listopada. U svrhu promidžbe gastronomske ponude metropole dvadesetak vrhunskih restorana počet će mijenjati sliku Zagreba kao grada s nedostupnom, elitističkom, skupom i nedovoljno dinamičnom gastronomskom i društvenom scenom.
Za trajanja ove jedinstvene akcije ovih dvadesetak restorana gostima će nuditi tri dnevna menija koja se sastoje od tri slijeda jela, po cijeni od 100 kn. U nekima ćete dobiti i čašu vina, a u nekima pjenušac. Gosti mogu birati ručak i / ili večeru svaki dan u drugom restoranu uz jednostavnu narudžbu i rezervaciju telefonom.
Jedan od ciljeva akcije jest predstaviti restorane ne samo kao mjesta gastronomskih užitaka, nego i mjesta druženja obiteljskih ljudi, mladih ljudi na početku poslovne karijere i svih drugih. No prvenstveni je cilj ove "ukusne" akcije oživjeti gastronomsku scenu grada te uzdignuti grad Zagreb kao metropolu.
Tjedan restorana nije tjedan konkurencije, nego tjedan suradnje za opću dobit. Akciju su prepoznali i sponzori American Express i Turistička zajednica grada Zagreba. Autorice koncepcije Tjedna restorana kažu da su je napravile po uzoru na svjetske metropole (New York, Atlanta, Detroit, Buenos Aires) te je prilagodile hrvatskom tržištu.
Više o akciji možete doznati na internetskoj stranici www.tjedanrestorana.com.