Hrvatski potrošači

Većina građana vjeruje da je pivo muško piće koje deblja

pivo
PIXSELL
01.04.2011.
u 12:02

Jedna od predrasuda koja se vezuje uz pivo jest percepcija piva kao proizvoda koji deblja i uzrokuje takozvani pivski trbuh

Više od tisuću ispitanika u dobi od 18 do 65 godina sudjelovalo je u ovogodišnjem istraživanju stavova potrošača prema pivu kao prehrambenom proizvodu i piću te pivarskoj industriji uopće. Istraživanje koje je provela Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore pokazalo je da 55 posto ispitanika konzumira pivo te ga doživljava kao pristupačan proizvod koji, uza svoje hranjive sastojke, gasi žeđ i osvježava. Pivo konzumiraju sve dobne skupine, češće ga se doživljava kao piće za muškarce, a pije ga se kod kuće uz obrok, na roštilju, odnosno izletima te u izlascima s društvom.

Jedna od predrasuda koja se vezuje uz pivo, a koju je potvrdilo i ovo istraživanje, jest percepcija piva kao proizvoda koji deblja i uzrokuje takozvani pivski trbuh. To dokazuje da većina građana i dalje nije upoznata s neutemeljenošću tvrdnje da umjerena konzumacija piva deblja.

Ključne riječi

Komentara 2

SO
soso
08:20 02.04.2011.

mudro zboris (kreten)

OK
okus
06:09 15.04.2011.

Viva la piva !!!!!!!!!!!!!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije