Marketinška agencija BBDO Zagreb na međunarodnom je natječaju kompanije Molson Coors Europe, u čijem sastavu djeluje i Zagrebačka pivovara, osvojila projekt promocije piva Beck's.
Ovo je prvi put da se na prostoru središnje Europe televizijski spot za jedan od najsnažnijih svjetskih pivarskih brendova snima neovisno o globalnom timu u Bremenu.
Stariji tekstopisac u agenciji BBDO Zagreb, Ivo Payer, autor je ideje spota kojom se želi poručiti da nitko ne mora mijenjati sebe da bi živio život kakav želi.
Ta ideja izravno je povezana s vrijednostima brenda Beck's, koji je već više od 140 godina vjeran svojoj originalnoj recepturi i proizvodnji piva sa samo četiri sastojka.
Zato je i radnja spota podijeljena u četiri segmenta: snimanje filma (u samo četiri scene), stvaranje modne ikone (sa samo četiri komada odjeće), vrhunska plesna izvedba (u samo četiri pokreta) i - savršeno pivo sa samo četiri sastojka.
Spot je sniman na četiri lokacije u Hrvatskoj, tijekom četiri dana, a u njegovoj proizvodnji sudjelovalo je ukupno 122 ljudi. Režirao ga je Istok Tornjanski, snimio Igor Vuković, a producirala tvrtka VAL Produkcija.
Za šminku je bila zadužena Simona Antonović, za kostime Nataša Svekler, a za fotografiju Tomislav Dolenec. U spotu su angažirani modeli modnih agencija Midikenn, Talia Model i Fox.
Cijeli proces oko odabira agencije i snimanja spota trajao je šest mjeseci, a emitiranje u Hrvatskoj počinje tijekom rujna.