Pitanje: Već mjesecima ne dobivam uplatnice od Elektre. Plaćam okvirni iznos potrošnje. No, na vrata su mi došli njihovi službenici i htjeli isključiti struju zbog navodnog duga. Natezali smo se oko toga hoće li isključiti ili neće, a nisu htjeli ni pogledati moje uplatnice nego su mi rekli da se odem žaliti u Elektru. Uputio sam se onamo iznijeti žalbu te su mi rekli da su uplatnice poslali i da mi ne mogu printati nove. Što je najgore, bio sam u preplati, a problem je bio - poziv na broj koji je bio ispisan na mojim uplatnicama i koji se nije poklapao s njihovima. K tome su mi još naplatili i opomenu. Jeli to dopušteno?
Odgovor: Čitatelj ovaj put nije u pravu - objašnjava Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača. Distributeru električne energije trebao se žaliti puno prije nego što su mu na vrata došli njihovi predstavnici kako bi isključili struju. Točnije, žaliti se trebao čim nije dobio uplatnice. Činjenica da je plaćao nekakav iznos, pa čak ni to što je u preplati, u ovom ga slučaju ne dovodi u poziciju da je upravu. Uplaćivao je na neki drugi račun i poziv na broj koji nije pridodan njegovom brojilu i te uplate nisu knjižene te je on za distibutera - neplatiša.
Ako je sam napisao poziv na broj onda je kriv. Ako ne, onda je to netko tko je popunjavo te uplatnice. Znaci, sad kad dobijes uplatnice moram prvo provejriti ziro racun, poziv na broj...