Učitelji povoljnije utječu na razvoj dječjeg samopouzdanja, a učenici ih smatraju pravednijima od učiteljica. Podaci su to Ministarstva obrazovanja Velike Britanije, prenio je Telegraph, a govore kako već trećina osnovnih škola nema zaposlenog ni jednog učitelja, što nije dobro za odgoj djece.
Znanstvenici Westminsterskog sveučilišta zaključili su da muškarci učitelji potiču samopouzdanje i bolje razumijevanje koncepta poštenja, a da pritom nisu “mekši” od kolegica. Osim toga, nadareni su se učenici više trudili kada ih je ispitivao učitelj od onih koje su ispitivali anonimni ispitivači.
Čak 1200 učenika u 29 škola odgovaralo je na pitanja od kojih je svako “stajalo” 20 penija; točan odgovor nosio je 20 penija, a za krivi bi odgovor toliko izgubili, od 2 funte koje su im dali istraživači.
Djeca bi da ih uči profesor Baltazar.