Prvog dana srpnja te daleke 1959. na kioske je došao prvi broj Večernjeg lista, od tada do danas (20. veljače 2019.) na kioscima smo se – bez obzira na kišu, snijeg, poplave, rat... – pojavili nevjerojatnih 19.767 puta. Golema energija, znanje i ljubav utkani su u stotine tisuća tekstova koje su ispisali naši novinari, reporteri, dopisnici, a priredili i opremili lektori, grafičari, fotoreporteri i urednici. Biti večernjakovac oduvijek je bilo puno više od posla ili poziva. Večernji list za generacije novinara i čitatelja oduvijek je više od dnevnih novina, on je hrvatsko nacionalno kulturno dobro, novine koje su se trudile biti na strani svojih čitatelja, ljubomorno čuvajući svoju neovisnost o pojedinačnim interesima političkih, gospodarskih i inih elita.
Današnji je Večernjak spoj tradicije i modernih trendova. Tiskano izdanje, koje ima posebna izdanja za inozemstvo i BiH, i danas je nosač oko kojeg su se razvili jaka magazinska sekcija, portali, moderan televizijski studio i odjel za konferencije. Lepeza naših brendova izraslih pod okriljem megabrenda Večernjeg lista, kao što ćete vidjeti na sljedećim stranicama, nezaustavljivo se širi i raste. Dokaz je to da i danas prepoznajemo potrebe svojih čitatelja.
U godinu šezdesetog rođendana ušli smo s izložbom posvećenom našem projektu Pogled u 2068. godinu. Bio je to jedan od najvećih multimedijskih projekata u Hrvatskoj, u kojem smo u suradnji s deset znanstvenika pokušali izraditi projekciju Hrvatske i svijeta za pedeset godina. Bila je to poticajna simbioza znanstvene i umjetničke hrabrosti, dokaz da se Večernjak može uhvatiti ukoštac i s najzahtjevnijim temama. Dvije godine prije pokrenuli smo jednu od najvažnijih konferencija od samostalnosti – Hrvatska kakvu trebamo. Deset vodećih stručnjaka na poticaj Večernjeg lista pokušalo je prvi put izraditi strateški dokument kojim smo detektirali probleme i ponudili rješenja za uspješnu Hrvatsku 2037. godine. Večernjak je time učinio novi iskorak u svojoj dugoj i inovativnoj povijesti: poziciju medija koja se ponajprije zasnivala na informiranju, kritici i kontroli društvenih zbivanja pomaknuli smo prema kreiranju rješenja i tako dodatno pojačali svoj društveni i politički utjecaj.
Taj iskorak ne treba čuditi: Večernjak je nerijetko bio lider u prihvaćanju i nametanju novih trendova. I pokazao se otpornijim u srazu s novim, brzim i agresivnim medijima, puno više nego što su mnogi očekivali. U vremenu kad su tzv. fake news, izmišljene ili djelomice točne informacije koje se brzo šire društvenim mrežama i medijskim platformama, postale naša stvarnost, medijski brend s tradicionalnim obradama informacija postaje sigurno utočište za čitatelje i referentna točka za građane i druge medije. Daljnje učvršćivanje povjerenja čitatelja u Večernjak i nakon šezdeset godina naša je ključna misija. U digitalnom svijetu svatko je postao prijenosnik informacija, mediji odavno nemaju taj ekskluzivitet. Upravo zbog toga kvalitetan i koristan sadržaj, napisan nepristrano i pošteno, uz otvorenost za različita mišljenja, danas je važniji nego ikada.
Dragi čitatelji, u Zagrebu, diljem Hrvatske i svijeta naši suradnici svaki dan prikupljaju i obrađuju informacije trudeći se proizvoditi najbolji pisani i videosadržaj. Vaše zadovoljstvo i privrženost koju nam pokazujete čitanjem naših tiskanih izdanja te čitanjem i gledanjem naših digitalnih platforma najbolji su dokaz međusobnog uvažavanja i povjerenja. Hvala vam na podršci, kritici, pohvali... Bez vas Večernjak ne bi bio ono što je danas.