OSVRT

Austrijski “Die Presse” o Mati Rimcu: Mora biti spreman na dodatna pojašnjanja i kritike

Mate Rimac i Christophe Piochon dočekuju francuskog predsjednika Emmanuela Macrona ispred hotela Esplanade
Luka Stanzl/PIXSELL
03.01.2022.
u 16:25

Danas je svjetski poznato i priznato ime, unatoč nekim kritikama na njegov račun. Ima tvrtku osnovanu prije 10 godina, koja zapošljava već 500 ljudi, uglavnom IT stručnjaka, inženjera i programera i u  Hrvatskoj gradi ogroman kampus za 2.000 ljudi, navodi poznati medij

Pod naslovom “Hrvatsko čudo od djeteta s potrebom pojašnjenja” i podnaslovom “Elektromotor-pionir Mate Rimac zbunio stručni svijet - i svoje zemljake. Sada se 33-godišnji elektromotor-pionir također mora izložiti i kritičnim pitanjima”, austrijski dnevni list “Die Presse” piše kako “ponekad i hrvatskom, u međuvremenu 33-godišnjem čudu od djeteta, vlastiti uspjeh još uvijek nije posve shvatljiv”.

List ističe kako je Mate Rimac, 2009. godine, kada je osnovao svoju tvrtku “Rimac Automobili” u vlastitoj garaži bio “totalni Outsider, bez ikakvih kontakata u automobilskoj industriji, te da stoga i “sam s nevjericom osvrće na početak svoje karijere: “Na Sveučilištu su mi profesori još prije deset godina rekli da je u Hrvatskoj nemoguće proizvesti  automobil. I imali su pravo-bilo je nemoguće”, prenosi Rimčeve riječi Die Presse i dodaje: “Ali ipak je sa svojim kreativnim sitničarstvom, bogatstvom improvizacije i neukrotivom snagom volje ovaj mladi poduzetnik rođen u bosanskom Livnu 1988. godine, koji je odrastao u Frankfurtu, uspio upravo u Hrvatskoj, zemlji nepoznanici po automobilskoj industriji, van snage staviti sva zakonska pravila ove, što se kapitala tiče, intenzivne branše”.

VIDEO: Mate Rimac u javnost je dospio kao srednjoškolac s inovacijom iGlove, a danas za njega i Rimac automobile zna cijeli svijet!

Isti izvor navodi kako je za hrvatsko čudo od djeteta, bogato auto fantazijama, potrebno dodatno pojašnjenje, jer pozornost koju je Rimac na sebe skrenuo svojim super električnim automobilima, rijetko se događa. Posebice, ako se zna da Hrvatska, barem u ovom trenutku, ne može konkurirati u europskoj i svjetskoj proizvodnji automobila.

Tim više je, prema pisanju lista, Mate Rimac “čudo”, za sve one poznaju pravila automobilske industrije. Međutim, kako piše Die Presse, Rimac očito drugačije razmišlja. To se vidi i iz njegove izjave date austrijskom listu: “Sve je nemoguće tako dugo, dok netko ne počne”, rekao je Rimac, obrazloživši zašto je zapravo sve započeo: “Htio sam pokazati da E-automobili mogu biti brži od konvencionalnih”.

Die Presse također navodi kako Mate Rimac sada mora biti spreman i za mnoga dodatna pojašnjenja, ali i kritike. Tim više što danas u njegovu tvrtku strani investitori svjetskog glasa ulažu na milijune eura.

Možda na kraju treba spomenuti kako je Mate Rimac u priču ili bolje rečeno avanturu s električnim automobilima krenuo preradom vlastitog starog BMW-a u električni automobil s kojim je želio na utrkama pobjeđivati benzinske konkurente. I pobijedio! Danas je svjetski poznato i priznato ime, unatoč nekim kritikama na njegov račun. Ima tvrtku osnovanu prije 10 godina, koja zapošljava već 500 ljudi, uglavnom IT stručnjaka, inženjera i programera i u  Hrvatskoj gradi ogroman kampus za 2.000 ljudi. Što nego reći 33-godišnje inženjersko čudo od djeteta o kojem će se, kako austrijski list i mnogi europski i svjetski mediji pišu - još mnogo čuti.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije