Povodom obilježavanja 10. obljetnice uspješnog brenda Okusi zavičaja, trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je 35 novih domaćih dobavljača. Riječ je mahom o obiteljsko-poljoprivrednim gospodarstvima i malim proizvođačima iz svih krajeva Hrvatske. Suradnja je potpisana po završetku Lidlovog natječaja „Hrvatskih ruku djelo“, na koji se prijavilo ukupno 200 poljoprivrednih proizvođača prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Početkom prosinca Lidl će na svojim policama predstaviti kupcima stotinjak jedinstvenih proizvoda od 35 odabranih dobavljača – od domaćih tjestenina, eko brašna i ručno rađenih slastica preko kulena, sireva, vina, craft piva i maslinovih ulja pa sve do prirodne kozmetike i deterdženata.
U prigodnom okruženju seoskog gospodarstva Kezele, s pogledom na moslavačke ljepote, predstavljeni su novi Lidlovi partneri, proizvođači jedinstvenih domaćih proizvoda koji će se početkom prosinca naći na policama Lidlovih trgovina. Projektom „Hrvatskih ruku djelo“, Lidl je želio dodatno podržati obiteljska gospodarstva i druge male dobavljače iz cijele zemlje, pružajući im priliku da postanu Lidlovi partneri i na taj način plasiraju svoje proizvode diljem Hrvatske. Okupljenima su se na događaju obratili predstavnici Lidla, ali i nekoliko Lidlovih dobavljača:
„Ispunjeni smo ponosom i zadovoljstvom jer danas popis svojih domaćih dobavljača obogaćujemo s još 35 imena i gotovo 100 uistinu jedinstvenih proizvoda. Još od dolaska na hrvatsko tržište, Lidl pruža snažnu podršku hrvatskom gospodarstvu, pa tako danas surađuje s više od 200 domaćih dobavljača, a njihov popis se svake godine povećava. Projekt Hrvatskih ruku djelo samo je nastavak poticanja domaće proizvodnje, a naša je misija i dalje raditi na širenju asortimana prirodnih, lokalno uzgojenih i održivih proizvoda“ – poručio je ovom prilikom Bojan Vuković, član Uprave za nabavu i marketing Lidla Hrvatska.
„Našu ljubav prema pčelama i prirodnim proizvodima je prepoznao i podržao Lidl koji nam je kroz natječaj Hrvatskih ruku djelo i njihovu mrežu trgovina omogućio da se približimo kupcima diljem Lijepe naše i ponudimo im kvalitetne hrvatske proizvode. Počašćeni smo povjerenjem koje nam je Lidl iskazao prepoznavši kvalitetu i trud koji ulažemo u proizvodnju i plasman naših proizvoda. Vjerujem da je ovo tek početak jedne duge i uspješne priče, baš kao ove koja stoji iza projekta Okusi zavičaja na čiju desetu godišnjicu smo se okupili“ – rekao je Dario Grahovac iz OPG-a Grapis.
Podsjetimo, brend Okusi zavičaja pokrenut je 2013. godine, a okuplja proizvode hrvatskog porijekla koji dolaze od domaćih dobavljača iz svih krajeva naše zemlje. Tijekom desetljeća postojanja, Okusi zavičaja razvili su se u jedan od najprepoznatljivijih Lidlovih brendova. Linija je prvotno uključivala 60- ak proizvoda: suhomesnate, riblje i mliječne, tjesteninu, voće i povrće, a kod Lidlovih kupaca je doživjela veliki uspjeh. Trenutno je pod brendom Okusi zavičaja kupcima dostupno 100-tinjak proizvoda, uz još 30-ak u povremenoj ponudi. Otkad je linija pokrenuta, popis proizvoda se neprestano nadopunjuje, a broj Lidlovih domaćih dobavljača raste. Osim širenja broja dobavljača, važno je istaknuti i rast i razvoj koji je postignut zajedničkim snagama. Mnogi Lidlovi „mali“ dobavljači danas su veliki – s unaprjeđenim proizvodnim procesima, novim zaposlenicima i brojnim certifikatima i priznanjima.
„Otkad smo započeli suradnju s Lidlom, imamo uzlaznu putanju u poslovanju. Automatizirali smo gotovo svaki dio poslovanja te omogućili stalno zaposlenje našim zaposlenicima. Ponosni smo nositelji certifikata GLOBALGAP i GRASP koji su garancija da se pridržavamo dobre poljoprivredne prakse, a naši kupci jedu zdravstveno ispravnu hranu. Svake godine postupno povećavamo proizvodnju te uskoro planiramo uvesti još jedan proizvod. Kada se bavite ovako kapitalno i radno intenzivnom proizvodnjom pod otvorenim nebom, često su svi izgledi protiv vas, ali sve je puno lakše kada imate partnera kao što je Lidl“ – rekao je Marijan Balić iz OPG-a Balić, dugogodišnji Lidlov dobavljač.
Lidlov natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ trajao je od 5.5. do 30.6.2023., a prijaviti su se mogli OPG-ovi, proizvođačke organizacije i drugi organizacijski oblici poljoprivrednika. Proizvođači su na natječaj mogli prijaviti više vrsta svojih proizvoda, uz uvjet da se radi o proizvodu hrvatskog podrijetla i vlastite proizvodnje. Ukupno je zaprimljeno 200 prijava, od kojih su odabrani 35 novih dobavljača.
Popis novih Lidlovih domaćih dobavljača:
- Euro-Farm
-
Brčić d.o.o.
-
Anser INT d.o.o.
-
KopriVITA d.o.o.
-
OPG Perec
-
Eko-Jazo d.o.o.
-
OPG Kovačić
-
VG Fryer d.o.o.
-
Delicia
-
Luks Commerce d.o.o.
-
OPG Pocedulić
-
OPG Sit i fit
-
PO Brojne
-
Meles Factory d.o.o.
-
Horizont d.o.o.
-
Espresso d.o.o.
-
Ribarska zadruga Adria
-
Centaurus
-
OPG Hrustek Igor
-
OPG Grapis
-
E-mix Trade j.d.o.o
-
OPG Hrvoje Veber
-
Melli Aromatica
-
OPG Jakopović
-
OPG Snežana Belčić
-
KeksoManija
-
Vina Govorko
-
Agro Altera d.o.o.
-
RANOVIK, obrt za poljoprivredu, proizvodnju i usluge
-
Obrt Helena
-
Promes Cvanciger d.o.o.
-
OPG Kočov
-
OPG Vidaček Branko
-
Obrt Torkop
-
OPG Kapja
Više o Lidlovim novim Lidlovim dobavljačima možete pronaći na linku.