Cestovni prijevoznici su nakon sastanka s ministrom mora, prometa i infrastrukture Olegom Butkovićem zaprijetili blokadom graničnih prijelaza i prometnica jer nisu uvaženi njihovi zahtjevi u vezi sa zatvaranjem, odnosno otvaranjem cesta i graničnih prijelaza za teške kamione, što je regulirano Pravilnikom o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta za promet teretnih vozila čija najveća dopuštena masa premašuje 7,5 tona.
Prema tom pravilniku, promet teških kamiona preusmjerava se s nekih državnih i županijskih cesta na autoceste. Predsjednik Udruge hrvatskih cestovnih prijevoznika Dragutin Kranjčec kazao je da sve ostaje kako je i navedeno u pravilniku, ali i da je ministar zauzvrat prijevoznicima ponudio povećanje popusta na ENC za dodatnih 10 posto pa bi tako imali ukupno 45 posto popusta za elektroničko plaćanje cestarine, a snizit će se i cijena tahografa te neki drugi troškovi koje prijevoznici imaju. Za Podravsku magistralu kazao je da i dalje ostaje zabranjena za tranzitni promet, ali i da hrvatski prijevoznik ondje ne može biti u tranzitu.
No nekoliko desetaka prijevoznika koji su se okupili ispred zgrade Ministarstva bilo je izrazito nezadovoljno onime što im je Kranjčec kazao nakon sastanka s ministrom Butkovićem. Radomir Starčević iz Rijeke negodovao je zbog toga što sad mora iz Rijeke do Senja ići autocestom preko Bosiljeva, čime mu je put produžen za 60 kilometara. Filip Antić iz Otočca kazao je da je preusmjeravanje prometa na autoceste povećalo troškove poslovanja prijevoznika za 10 posto i da bi ti se ti troškovi povećali zbog dužih ruta i kad ne bi plaćali cestarinu za autoceste.
Pogledajte video: Pelješki most - snimka dronom
Uporno se izbjegava uvođenje vinjeta da bi se zastitila krada u HACu, preskupe autoceste nitko je koristi, na staroj cesti je promet kao u starim danima. probali su maknuti primet uvođenjem 599 kamera i patrola, kada ni to nije uspjeloelo ide zabrana. E nećeš razbojniče