U zemljama poput Njemačke ili Austrije rabljeni automobili su iz mjeseca u mjesec skuplji nego ikad što se osjeti i na ostalim tržištima, uključujući i naše. Smanjena proizvodnja novih automobila te promjena interesa građana u pandemiji koronavirusa, koji su se počeli orijentirati na osobna vozila, a zanemarivati javni prijevoz, utjecali su i na rast cijena rabljenih vozila, javlja Revija HAK.
U slučaju posebno popularnih modela, cijene su porasle za čak 20 do 30 posto – dok je u isto vrijeme ponuda smanjena – piše njemački Focus. Autoscout24, jedna od najvećih internetskih burzi rabljenih automobila u Europi, lani je diljem Europe zabilježila rast cijene od osam posto. Pritom je ponuda smanjena za jedanaest posto. Volkswagen Golf je ostao najpopularniji rabljeni automobil u Europi 2021. godine.
Što se Njemačke tiče, cijene rabljenih porasle su za 21 posto u odnosu na prethodnu godinu. Dvoznamenkasti rast cijena karakterističan je i za mnoge države u Europi. U Njemačkoj prosječni rabljeni automobil košta 21.910 eura, a gledaju li se velike europske države u Italiji je najniža cijena, 17.816 eura.
Što se marki tiče, najpopularniji su Volkswagen, pa Mercedes, BMW i Audi. Nakon Golfa najpopularniji rabljeni automobili su Audi A4 i A3 te VW Polo i Audi A6.
Prema istraživanju Autoscouta, 35 posto kupaca automobila razmišlja o kupnji rabljenog električnog modela. Unatoč lošoj izvedbi na posljednjem Euro NCAP crash testu, Renault Zoe je najpopularniji električni automobil zbog svoje prosječne cijene od 16.400 eura. Teslin Model 3 je na drugom mjestu, a Model S na trećem.
Više nikada neki europski brand. Samo azijati. Čak i mehaničar mi je rekao, ako želiš da se često viđamo kupiti ćeš Golfa, ako ne uzmi Japanca i vidimo se godišnje na izmjeni ulja. Kupio Hyundai i tako i je, godišnji servis i bok. Obratite pažnju na parking ispred mehaničara, samo Volkswagen, BMW, Peugeot te ostali brandovi, a koštaju kao zlato. Mehaničari doslovno žive od njih. I da, nema to veze sa količinom prodanih. Ne hvala, više nikada.