Na kineskom Hunan TV-u nedavno je emitirana emisija o Hrvatskoj koju je, kako se procjenjuje, pogledalo 300 milijuna ljudi čime je hrvatski turizam dobio veliku reklamu.
Sredinom listopada u Hrvatskoj je bila velika ekspedicija novinara, kineskih poznatih osoba, glumaca, producenata i drugog osoblja jednog od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih emisija 'Day Day Up'.
Kineski mediji navode da taj show uvelike utječe na javno mnijenje, pogotovo gdje će Kinezi putovati, piše Slobodna Dalmacija.
Kineska ekipa snimala je u Zagrebu i Dubrovniku te su kušali mnoge hrvatske specijalitete, a Hrvatsku su predstavljali, između ostalih, Ana Rucner, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, Folklorni ansambl 'Linđo'...
Redatelj Linfeng Hu rekao je da je ta emisija, jedna od najgledanijih s oko 300 milijuna gledatelja te da u njoj spajaju kulturu i turizam. Hu je u svojoj emisiji obavezno htio ugostiti trenera Miroslava Ćiru Blaževića. 'Vodio sam pet reprezentacija i kada me pitaju gdje mi je bilo najljepše ja odmah kažem – u Kini', rekao je Ćiro i 'zaradio' snažan pljesak voditelja i glumaca.
U emisiji, koja je trajala sat i 40 minuta, nastupila je Jelena Rozga u uskoj crnoj haljinici, dok je Lana Jurčević otpjevala 'Ludo ljeto'.
Pogledajte i galeriju: Ovo je novi hrvatski turistički spot
Klempo-Odgovori mi sta bi tebi najvise odgovaralo,mozda da oni uopce ne dodju,a da ti posalju za troskove sto bi potrosili.Sjedi lijencino jedinica ko kolac.