Večernji list omogućio je praćenje parlamentarnih izbora svakodnevno objavljujući analize, izvještaje te emitirajući emisije u kojima je ugostio najbolje hrvatske političke stručnjake i aktere izborne utrke. A sve je kulminiralo bogatim programom tijekom izbornog dana i noći. Središnji dio programa neprekidno je emitiran na YouTubeu, a u emisijama i analizama iz našeg studija sudjelovali su politički stručnjaci Božo Skoko, Mate Mijić, Ankica Mamić, Dragan Bagić i Damir Jugo. Na Večernjem TV-u gostovali su i političari Nino Raspudić (Most), Željko Reiner (HDZ), Ivo Jelušić (SDP), Dalija Orešković (SIP) i Danijela Dolenec (Možemo). Program je obogaćen javljanjima uživo iz stranačkih stožera.
Videosadržaji tijekom izbornog dana pregledani su 1,5 milijuna puta. Na našem Facebook-profilu najgledaniji je bio video praćenja izbornih rezultata u HDZ-ovu stožeru – prikupio je 70.000 pregleda. Javljanje uživo iz Mostara, gdje su na biralištima bile gužve, pregledano je 57.000 puta, a izjava Željka Keruma nakon glasanja prikupila je 48.000 pregleda. Na našem portalu najgledaniji je pak bio video glasanja Davora Bernardića koji je imao 16.000 pregleda. Vecernji.hr u nedjelju je posjetilo 737.678 korisnika iz Hrvatske, zabilježeno je 4,9 milijuna pregleda stranica te je naš portal bio drugi najčitaniji u zemlji.
– Kako je krenulo, uskoro ćemo puhati za vrat nacionalnim televizijama. Šalu na stranu. Veseli me spoznaja da našu informativnost i analitičnost prepoznaje sve više ljudi koji nisu naši tradicionalni čitatelji i gledatelji. Dobar dio njih zasigurno je privukla kompetentnost naših analitičara i raznovrsnost gostiju jer smo nastojali pokriti širok spektar preferencija. Radili smo manje-više ono što radimo i u tiskanom izdanju. Sadržaj je vrlo sličan, ali prilagođen drukčijem formatu i platformi. No najvažniji je jaki brend Večernjeg lista – kazao je Žarko Ivković, izvršni urednik i šef Večernjakova izbornog tima, a glavni urednik portala Vecernji.hr Dario Markas dodao je: – Ovaj rezultat dolazi u mjesecu predizborne kampanje kada je Večernji list demonstrirao sve svoje mogućnosti s naglaskom na video te kada smo opet dokazali da smo najbolji u najzahtjevnijim situacijama jer zbog koronavirusa svi radimo od kuće, ali nesmanjenim tempom informiramo javnost.
Večernji list tako nastavlja nizati uspjehe na webu, a posebno oduševljavaju rezultati službene metrike posjećenosti web-stranica u Hrvatskoj (Gemius Rating) za lipanj. Večernji.hr posjetilo je 1,926.218 jedinstvenih korisnika iz Hrvatske, čime ga je od prvog mjesta dijelilo tek 30.000 korisnika, a njegove stranice pregledane su čak 100 milijuna puta. Večernji.hr može se pohvaliti i time da su rubrike Showbiz i Sport najčitanije u odnosu na sve portale na hrvatskom tržištu. Rubrika Showbiz u lipnju je imala 1,332.425 posjetitelja, dok je druga najčitanija rubrika showbiza među konkurentima imala 995,606 čitatelja. Rubrika Sport imala je 1,025,878 posjetitelja, dok je druga najčitanija sportska rubrika ostvarila 846,136 posjeta. Na svim našim platformama (portalu Vecernji. hr, YouTube kanalu te Facebook-stranici) u lipnju videosadržaj Večernjeg lista pregledan je gotovo 16 milijuna puta. Gledajući platforme pojedinačno, na Facebooku smo u lipnju ostvarili devet milijuna pregleda videosadržaja, na portalu Vecernji.hr više od šest milijuna pregleda i na YouTube kanalu 600.000 pregleda.
– Transformacija Večernjeg lista u veliki multimedijalni brend prošla je još jednu uspješnu fazu. Sinergija tiskanog izdanja, digitala i videa pokazala se dobitnom kombinacijom, a Večernji priprema za svoje čitatelje i gledatelje nova iznenađenja – naglasio je glavni urednik Dražen Klarić.
Više je ljudi gledalo izbore nego glasalo.. sramota za demokraciju.. šta je to neka pasivna demokracija