neophodna ulaganja

Blagajna 'tanka', ali Holding troši 80 milijuna za kamione i minibuseve

kamion minibus
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/2
03.05.2014.
u 15:49

Za novi 41 kamion Čistoća će izdvojiti 50 milijuna kuna, no dio su dobili od Fonda za zaštitu okoliša, dok ZET izdvaja 30 milijuna kuna za nabavu 16 minibuseva na plin, za brdske linije

Iako stanje u blagajni Zagrebačkog holdinga nije sjajno, ove će godine potrošiti oko 80 milijuna kuna za nabavu novih vozila. Za 50 milijuna kuna Čistoća će kupiti 41 kamion, dok će ZET, za 30 milijuna kuna, kupiti 16 minibusa na plin.

Za brdske predjele

– Minibuse planiramo nabaviti do kraja godine jer su nam potrebni za povezivanje dijelova grada s uskim ulicama koje se najčešće nalaze u brdskim predjelima – kazao je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Takvi autobusi već su nabavljeni na nekoliko kraćih linija kako bi se omogućilo lakše kretanje starijim osobama. Tako jedan takav autobus povezuje, od prošlog ljeta, Trg bana Jelačića i garažu Tuškanac preko Gornjeg grada. Dodao je da će autobusi omogućiti uspostavu i novih linija, no s detaljima zasad nije želio izlaziti u javnost. Uz ZET, koji je krenuo u kupnju autobusa, i Čistoća na javnom natječaju traži najpovoljniju ponudu za nabavu novih kamiona.

– Čistoća se priprema za uspostavljanje sustava odvojenog skupljanja otpada, pa je pokrenut i postupak javne nabave specijalnih vozila koja će se koristiti za skupljanje miješanog komunalnog i biorazgradivog otpada – kazao je Vinko Vučić iz Čistoće.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL, Josip Regović/PIXSELL

Foto: Davor Puklavec/Pixsell

Objasnio je da će nabaviti 41 vozilo, od čega su 34 specijalna za odvoz komunalnog otpada, dva su za skupljanje i odvoz biootpada s mogućnošću pranja spremnika, tri su za odvoz preša i kontejnera te jedno vozilo za pranje kanti građana.

– Čistoća se prijavila na natječaj Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost za sufinanciranje nabave komunalnih vozila i opreme te nam je odobreno sufinanciranje u iznosu od 40 posto prihvatljivih troškova – kazao je Vučić. Napomenuo je da tvrtka trenutačno raspolaže sa 112 vozila za odvoz komunalnog otpada i tri vozila za pranje posuda, odnosno kontejnera kojima se spremnici ili posude za komunalni otpad peru dva puta godišnje.

U nabavu novih, i to električnih vozila, ide i podružnica Zagrebačkog holdinga Gradska groblja, jedna od rijetkih koja će nakon restrukturiranja ostati pod gradskom megatvrtkom.

Nova vozila i za groblja

U upravi te podružnice nisu rekli koliko će točno vozila nabaviti, već samo da će nabaviti još električnih vozila za što će, kao i Čistoća, dio novca, i to 600.000 kuna, povući iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, dok će preostali dio financirati Grad Zagreb.

Trenutačno je na Mirogoju, Miroševcu, Markovu polju i Krematoriju u funkciji devet električnih vozila koja služe za prijevoz lijesova i vijenaca, a na Mirogoju i Krematoriju postoje i vozila za prijevoz starijih i nemoćnih osoba po groblju.

Komentara 8

Avatar voltron
voltron
20:02 03.05.2014.

Da se dogodi nesreća sa starim voznim parkom koji koristi čistoća, holding bi se optuživalo da ne vodi brigu o sigurnosnim standardima i da zapuštava svoj vozni park te ne vodi brigu o novim tehnologijama sakupljanja otpada, da nema ovih brdskih minibuseva, ZET bi se optuživalo da izolira stare, nemoćne i ostale građane kojima je ovaj minibus jedino rješnje za bolju povezanost s ostatkom grada. Stalno nekakvo gunđanje i propitkivanje kaj god taj holding napravio.

Avatar TAJSAM
TAJSAM
21:26 03.05.2014.

Sa tim če se građani osjetiti da su u Evropi, ali sa vozilima Vlade Ministri Vlade briju da su u Americi pa se voze a građani od toga dobijaju čireve na želudcu. Ovaj text je napisao netko sklon Vladi a kontra Bandića. Pozdrav dobrim ljudima

VE
vecehe
18:30 03.05.2014.

Znimljivo kad god se nešto kupuje u Zagrebu država daje novce Bandiću, ovaj put službeno 40% se sufinancira iz Fonda tj. državne blagajne,a u stvarnosti vjerojatno 90% i to naravno iznosi u milijunima. I onda kao Milanović nije dobar s Bandićem?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije