OVO TREBA ZNATI

Karta zagrebačkog kaosa: Evo gdje se sve kopa po gradu i kako zaobići bagere

storyeditor/2024-07-22/PXL_220724_117822939.jpg
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
23.07.2024.
u 13:35

Obilaziti valja Ilicu i Ozaljsku, kopa se i na zapadu grada, a na istoku se već danima stvaraju kilometarske gužve.

Kopa se na zapadu grada, ali ništa manje radno nije ni na istoku. Dela se i u središnjem dijelu metropole i na jugu, a ekipe su stigle na još jedno od najfrekventnijih zagrebačkih križanja, ono Ulice grada Vukovara i Avenije Marina Držića. Asfaltiraju se kolnici, postavljaju cjevovodi, saniraju tramvajske pruge i obnavljaju vrelovodi, a zbog svega toga vozači moraju obilaziti prometne trakove ili ceste koje su zatvorene za promet te koristiti alternativne pravce kako bi došli do svog odredišta. Izbjeći bagere od jučer je još teže jer su počeli radovi na križanju Vukovarske i Držićeve, koji bi trebali trajati dva i pol tjedna, odnosno do 8. kolovoza. Sanira se oštećenje tramvajskog kolosijeka, objasnili su u Gradu, pa su terenske ekipe zauzele dio kolnika, a vozi se preostalim dijelom raskrižja, zbog čega se onuda otežano prometuje.

Vozači sa zapada grada pak već se nekoliko tjedana "bore" s radovima na Aleji grada Bologne. Riječ je o projektu asfaltiranja 7000 četvornih metara na južnom kolniku prometnice između Ulice Prigornica i Škorpikove, a za to je iz gradskog proračuna izdvojeno 580.000 eura. Dosad je promet zbog toga bio jako otežan, a situacija bi mogla postati još gora jer se od jučer ne može iz smjera istoka po Aleji Bologne prema Škorpikovoj. Kod križanja Ilice i Vrapčanske treba, dakle, skrenuti lijevo u Ulicu Oranice te kroz nju i po staroj Samoborskoj cesti nastaviti prema Škorpikovoj. Radovi će trajati do 29. srpnja.

Dugo se s gužvama muče i oni na krajnjem istoku grada. Nakon radova na raskrižju Zagrebačke ceste i nove Branimirove kod Brestja, koji su bili više puta produljivani, sad je u tijeku asfaltiranje južnog kolnika Zagrebačke sve do Ulice Ljudevita Posavskog u Sesvetama. Projektom je obuhvaćeno 9000 kvadrata prometnice, a radovi, koji stoje 850.000 eura, trebali bi biti dovršeni do kraja mjeseca. Zbog kopanja se ujutro već danima stvaraju kilometarske kolone, a posebno je problematično od 12. srpnja, otkako se ne smije skrenuti iz Branimirove u Zagrebačku i obratno. Obilazak je preko Slavonske avenije iz smjera istoka te Čulinečke ceste iz pravca zapada. Oni koji bolje poznaju to područje radove mogu obići i vožnjom "prek brega", odnosno iz smjera Sesveta preko Branovečine i Oporovca ili Novoselca do Dubrave i Studentskog grada. 

Do kraja kolovoza valja izbjegavati i velik dio Ilice te Ozaljske, gdje se upravo radi na novom vodoopskrbnom cjevovodu. Potonja je ulica na dionici od Krapinske do Nehajske posve zatvorena za promet, a obilazak je Krapinskom i Selskom cestom. Ilica je pak za promet zatvorena između Selske i Ulice Črnomerec, a obilazni je pravac preko Zagorske i Tomislavove s južne strane te Ulice Sveti Duh i Krčelićeve sa sjeverne. Tijekom radova onemogućen je također ulaz iz smjera Cankarove ulice prema Ilici, kao i izlaz. Prolazak je, napomenimo, na obje prometnice dozvoljen vozilima javnog prijevoza.

Već dugi niz mjeseci, dakako, radi se i na Jadranskom mostu. Početkom prošloga tjedna polovina posla na sanaciji glavnog dijela objekta je dovršena, sređen je istočni dio, a radnici i strojevi zauzeli su zapadnu stranu.

storyeditor/2024-07-22/PXL_220724_117822939.jpg
1/8

Kopa se i na prometnicama koje nisu žile kucavice, no Zagrepčani se i na njih često oslanjaju. Gradilište do kraja kolovoza ostaje Ulica Pantovčak, gdje se još sanira opasno klizište, a obilazak je dug čak sedam kilometara. Za promet je zbog sanacije pothodnika zatvoreno i križanje ulica Dubravica, Huzjanove i Sigetje u Gajnicama, i to do 15. kolovoza.

Sljedeći mjesec i Ljubljanska

Što se tiče budućih ljetnih radova, za kolovoz je planirano uređenje južnog kolnika Branimirove, od Osječke do Aleje Javora, što će stajati oko pola milijuna eura. Manja sanacija idući mjesec očekuje Ljubljansku aveniju, a planira se kopati od Škorpikove do Jankomirskog mosta, i to na sjevernom traku, odnosno onome koji vodi iz grada. U rujnu se pak asfaltiraju Škorpikova, Voćarska, Samoborska i Krapinska. Istočni kolnik Škorpikove uredit će se od Golikove do Samoborske, a nedavno izmijenjenim programom radova na nerazvrstanim cestama I. reda tijekom godine su planirani i zahvati na 9000 kvadrata Zagrebačke avenije, što će stajati 590.000 eura. 

VEZANI ČLANCI: 

Ključne riječi

Komentara 8

TM
trade_mark
11:42 23.07.2024.

NIŠTA ne rade ovi iz možemo...

Avatar brons
brons
14:35 23.07.2024.

Ilicom i Ozaljskom svi najnormalije prolaze

Avatar kozorog
kozorog
14:02 23.07.2024.

ako se ne radi nije dobro, ako se radi opet nije dobro, jer zašto baš sad.... ne paše ljeti, prašina, sezona, ne paše zimi... kod nas najbolje ništa ne raditi, isti je dojam, a uštede se novci. ako preuređujete stan, smetate susjedima, buka, oštećenja na stepenicama, liftu, nema kraja prigovorima, a jedino tako može. ako to rade drugi, vama smeta, vi morate imati mir. previše bi mi druge ograničavali, a za sebe tražimo velike slobode, prava. zagreb je grad, veliki. sve što se tamo radi je veliko i skupo. jer mora biti. nije isto prekopati cestu na nekoj cestici u turopoljskom selu ili u ilici. u ilici vas dočeka još i arheolog, tko zna što si iskopao, pa konzervatori, imate tolko vrana i jastreba iznad sebe da je uspjeh nešto uopće i dovršiti. gledam ilicu, pa ovoliko otvorenog rova nisam dugo vidio, ali ono što nećete vidjeti po mnogim selima i 'selima' i 'gradovima' su vodovodne cijevi uz zgradu, ljudima se osigurala voda. u 'selima' i selima raskopaju pa uglavnom par dana nemaš vodu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije