Tomislav Jurić:

'Kad uđe čovjek u ZET-ovoj jakni, pola ljudi izađe iz tramvaja'

'10.01.2013., Zagreb -  Reportaza o kontrolorima ZET-a. Kontrolori Zeljko Marinovic i Davor Guja pregledavali su karte putnika u tramvajima.  Photo: Davor Visnjic/PIXSELL'
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
04.12.2013.
u 09:18

Na pitanje slušatelja: Hoćete li nas počastiti besplatnom vožnjom?, Jurić je kazao: – Častimo svaki put, samo je rizik da vas uhvate velik.

Glasnogovornik ZET-a Jurić gostovao je jutros na Soundset plavom i priznao je Danijelu Biliću da se i on nekad "švercao" u tramvaju.

– Lagao bih kad bih rekao da nisam – kazao je dobro raspoloženi Jurić, koji na radijsku postaju ipak nije stigao tramvajem nego autom.

Karte na pregled!

A problem "švercera" ili, kako ih u ZET-u zovu, putnika bez karte još uvijek predstavlja velik gubitak za njegovu blagajnu.

– Mi smo od 1. listopada snizili cijene karata i uspjeli smo postići dobar, ali ne dovoljno dobar efekt. Promijenili smo omjer putnika bez karte. Nekada se "švercalo" 60 posto putnika, a 40 posto ih je imalo kartu. Sad je to obrnuto – objasnio je Jurić dodajući da je i 40 posto putnika bez karte puno.

Zato karte na pregled većinom traže kontrolori u civilnoj odjeći.

– Činjenica je da, kad uđe čovjek u ZET-ovoj jakni, pa makar to bio i vozač koji ide na posao, izgubimo 50 posto putnika, a ostanu samo hrabri – našalio se Jurić. Kaže da im cilj nije provoditi represiju nego naplatiti uslugu.

Objasnio je i da je naplata kazne za vožnju bez karte sada prebačena na komunalne redare, što se njima u ZET-u načelno manje sviđa, a potvrdio je da se radi na razvoju sustava kojim bi se izmijenila naplata karte i to prema prijeđenom putu ili vremenu provedenom u vozilu. No, kaže da je o detaljima ipak preuranjeno govoriti.

– Na te promjene obvezuju nas direktive, ali tek do 2020. godine – spustio je loptu Jurić dodajući da će se truditi biti pravedni prema onima koji se javnim prijevozom koriste na kraćim relacijama, ali i prema onima koji putuju s jedne strane grada na drugu.

– Ako kažemo da je pet kuna, lupam, tri stanice, koliko će biti 26? – zapitao se Jurić.

ZET (još uvijek) radi i na razvijanju modela koji bi vratio SMS naplatu karata.

Na pitanje slušatelja: Hoćete li nas počastiti besplatnom vožnjom?, Jurić je pak kazao:
– Častimo svaki put, samo je rizik da vas uhvate velik.

Komentara 32

SJ
Sve je uzalud
12:30 04.12.2013.

.......skuplje je ZET-om nego taksijem....

ZE
.zeitgeist.
11:11 04.12.2013.

Da je karta 50 kuna, ZET bi i dalje bio u minusu, jer je u ZETu ogroman broj suvišno i bespotrebno zaposlenih a prevelikim dohotcima. Na način na koji posluje ZET propao bi i T-com. Kada bi ZET počeo poslovatiti prema zakonima tržišta, karta od 5 kuna bi bila dovoljna da ZET posluje sa dobitkom.

Avatar Artoo Detoo
Artoo Detoo
10:37 04.12.2013.

'Kad uđe čovjek u ZET-ovoj jakni, pola ljudi izađe iz tramvaja' Pa ja izađem da se ne stvara velika gužva :-)) PS. g Jurić, najte nas zahebavat sa sniženjem, jer niste snizili sve cijene karata, nego ste samo snizili najskuplje.uplje. Cijena je, s obzirom na uslugu, i dalje previsoka. Kad već gradski oci vole uspoređivat Zagreb s Bečom, onda znaju koliko tamo košta prijevoz a uključuje podzemnu, tramvaj, autobus i što je najvažnije savršeno je učinkovit.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije