zagrebački dnevnik

Križanje bivših željezničkih koridora postalo smetište

istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/11
03.11.2014.
u 15:50

Nekad jedan od najvažnijih koridora s kojega su p(r)olazili teretni vlakovi danas je prostor bez svrhe, iako je dio žive zagrebačke povijesti, tik do najprometnijih cesta...

Nekad znan kao jedan od najprometnijih željezničkih koridora, na koji se dovozio ugljen i drvo za zagrebačke tvornice i kućanstva, danas je zaboravljen od svih. Zateknu se tu tek rijetki šetači i radnici Hrvatskih željeznica. Istočni kolodvor, nekad žila kucavica, očito ne treba nikome.

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Ni državi, ni gradu, ni željeznicama...

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Za njih je taj zapušteni prostor između Branimirove ulice, Heinzelove i Planinske ulice nepotreban – iskorišten je tek dio skladišta i zgrada na njegovu južnom dijelu...

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

A koliko su samo kilometara pregazili ti zaboravljeni vagoni, po kojim su to zemljama vozili? Sada su bez svrhe, okruženi smećem, iako su dio žive zagrebačke povijesti – one na dohvat ruke – samo nekoliko metara od dviju najprometnijih gradskih prometnica.

>>Neka za njih sreća s Gornjeg grada traje - 'zauvijek'

Komentara 1

SU
SUBARU
12:04 04.11.2014.

Bu to Penava podelal.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije