Recesijsko doba otvorilo je poslovne mogućnosti za novi oblik usluga s popustima ne bi li građani lakše prebrodili krizu, uštedjeli novac te si češće priuštili mala zadovoljstva kojih se svakodnevno odriču.
Početkom godine, već 3. siječnja, na tržište je izbačena knjižica CroCoupon, po cijeni od 199 kuna, koja nudi popuste od 10 do 50 posto na 260 kupona koji uključuju hranu, kafiće, ljepotu i wellness, avanturu, šoping, sport, auto, obrazovanje i zdravlje. Može se kupiti na kioscima Tiska i na stranici www.crocoupon.hr. Tako se, primjerice, u California Burrito Baru u Masarykovoj za cijenu jednog burrita mogu pojesti dva, koji će umjesto 54 kune koštati 27 kuna. Paintball na Sljemenu može se igrati uz 50 posto popusta na opremu i najam terena, a obiteljska godišnja ulaznica za Zoološki vrt za pet osoba umjesto 400 koštat će 200 kuna.
– Knjižica nije nalik grupnoj kupovini koja donosi uštede, ali korisniku često otežava snalaženje – kazao je pokretač projekta Domagoj Zdilar te dodao da su radi lakšeg snalaženja ponude iz ugostiteljske kategorije razvrstane prema gradskim četvrtima. Za one koji vole modernije varijante pobrinuo se tim koji stoji iza Zagreb PowerCarda.
Kako bi korisnike lišio izrezivanja kupona, osmislio je karticu, po cijeni od 150 kuna, koju njezin vlasnik predoči kod frizera, u restoranu ili kemijskoj čistionici, nakon čega ostvaruje popust koji je objavljen na njihovim stranicama www.powercard.hr.
Prema željama građana, uključili su kategorije usluga koje oni žele, a partnere su, jednako kao i CroCoupon, u projekt uključili besplatno. Oba proizvoda mogu se koristiti do kraja 2014., a Zagreb PowerCard može se kupiti i na internetskoj stranici te u svim knjižarama Profil Mozaika na području Zagreba.