Gdje odlaze tramvaji kada nisu na ulicama, što sve skriva ZET-ova radionica i garaža te kako izgleda i funkcionira održavanje 476 autobusa i 263 tramvaja? Po prvi puta svi zainteresirani imat će priliku zaviriti u pogon javnog gradskog prijevoznika na premijernom izdanju manifestacije "Dani otvorenih vrata". Povodom Europskog tjedna mobilnosti, ali i 132. rođendana, ZET priprema bogat program ovaj vikend, točnije u subotu i nedjelju od 9 do 17 sati. Sve će se odvijati na Ljubljanici, odnosno popularnoj "Remizi" gdje je sjedište tvrtke.
– Našim sugrađanima nastoji pružiti jedinstveni uvid u svakodnevni način funkcioniranja javnog gradskog prijevoza, predstaviti njegovu bogatu tradiciju, kulturno-tehničku baštinu i razvoj, a također predstaviti i dio naših vrijednih radnika čiji je svakodnevni trud utkan u funkcioniranje prijevozne usluge – ističu u ZET-u te pozivaju u Ozaljsku 105.
POVEZANI ČLANCI:
Odmah na ulasku posjetitelje će dočekati izloženi autobusi, tramvaji, ali i radni strojevi gradskog prijevoznika koji će se moći razgledati baš kao i kultno spremište tramvaja iz 1936. godine gdje se i danas izvode najsloženiji tehnički zahvati i popravci. Kroz spremište će se posjetitelji moći voziti tramvajem uz stručno vodstvo. Posebna izložba posebno će razveseliti najmlađe, ali i sve ljubitelje tehničke baštine.
–Pripremili smo posebne izloške kojima će se predstaviti segmenti vozila i njihovo održavanja, kao i unikatne makete vozila koje su zasluga grupe vrijednih entuzijasta – najavljuju iz gradskog prijevoznika.
POVEZANI ČLANCI:
A već i dolazak do Remize bit će pravo iskustvo. Naime, od 10 do 16 sati oba dana će u prometu biti posebna besplatna tramvajska linija broj 21. Na njoj će voziti dva muzejska tramvaja, a kružit će svakih 30 minuta kružnom trasom od Ljubljanice preko Trga bana Josipa Jelačića, Glavnog kolodvora i Trga žrtava fašizma ponovno glavnim trgom do Ljubljanice.
Tramvaji će se tijekom vožnje centrom metropole zaustavljati na svim usputnim stajalištima, napominju iz ZET-a te još jednom pozivaju sve zainteresirane da iskoriste jedinstvenu priliku.
Uključuje li to i pogled na ukupno stanje ispravnosti ili samo na vrste vozila? Piše li tamo koliko se tramvaja povuče zbog kvara, zakaj ne radi pola skretnica , kako to da je svakih 100m. Brzina ograničena na 5.km/h. Ilii možda koliko bi trebala trajati vožnja ako se vozi po ograničenju i propisima. Peru li se tramvaji barem jednom mj. ili se samo metlom pomete krupno smeće . Zakaj je normalno da veliki psi ne nose košare protiv lizanja i ugriza u ZET vozilima ?