Slavonska, Branimirova, Vukovarska, remetinečki rotor, Ulica Hrvatske bratske zajednice... Redom 114, 80, 68, 40 i 15 automobilskih nesreća. Ukupno 317 njih na pet najugroženijih prometnica u Zagrebu. Piše tako u izvješću Policijske uprave zagrebačke za prvih sedam mjeseci 2016. godine. U izvješću se može naći i podatak da je u tih 317 nesreća poginulo dvoje ljudi te da su se dogodile još 253 nesreće na autocestama na području PU zagrebačke. Na njima je poginulo još devet osoba, a ako se tim brojkama doda i statistika iz županije, dobiva se brojka od ukupno 41 poginule osobe – 23 vozača, 11 pješaka i 7 putnika. Podatak koji pak najviše zaprepašćuje jest da je nakon višegodišnjeg pozitivnog trenda smanjenja broja smrtno stradalih na zagrebačkim cestama prvi put došlo do pogoršanja. I to za gotovo sto posto! Brojka je, naime, na ovogodišnjih 41 poginulih skočila s prošlogodišnjih 21.
Crne brojke u ovogodišnjem izvješću PU zagrebačke samo se nižu, ali nigdje u izvješću ne stoji čime to najugroženije prometnice ugrožavaju vozače. Umjesto toga, u izvješću pod naslovom “uzrok“ stoje – neprilagođena brzina, alkohol, nepropisno prelaženje na crveno, nepropisno ovo, nepropisno ono... A, vjerovali ili ne, nijedan od tih prekršaja nije napravila nijedna opasna cesta! Ni Slavonska, ni Branimirova, ni Vukovarska... Nijedna od tih prometnica nije se napila, nije jurila i nije nikoga ugrozila. Nijedne od tih cesta ne trebate se bojati, ali se zato (i to s razlogom) trebate bojati drugih sudionika u prometu, ali i sebe, ako ste vi taj bezobzirni vozač ili pješak. Jer upravo su za svaku od ovogodišnje 41 smrti na cestama krivi vozači i pješaci koji su neodgovornim ponašanjem ugrozili sebe i druge, odnosno u 41 slučaju i ubili. Kriv je isključivo svaki onaj vozač koji sjedne za volan pijan i koji juri, svaki pješak koji pretrči... I krivi su jednako oni koji su već ubili i oni koji su zamalo ubili i oni koji samo što nisu. Jer već sutra možda budu. Sebe ili nekoga drugog.•
Prije 14 godina, tada već gradonačelnik, Milan Bandić je svojim rabljenim Range Roverom, vraćajući se uvečer s derneka sa svojim pripuzima napravio incident na cesti, policajac je pojurio za njim, zaustavio ga i onda je počelo prvo javno razotkrivanje Bandićeva ega i sujete. Vičući na policajca "Znaš li ti tko sam ja?!" i slično, pokušao ga je preplašiti ali mladi policajac se nije dao i Bandić je dobio kaznu zbog više prekršaja uključivši vožnju pod utjecajem alkohola koja ugrožava sigurnost drugih. Zahvaljujući svojim vezama u MUP-u, policajac je dobio otkaz. Ali Bandić je zbog pobune javnosti formalno abdicirao s mjesta gradonačelnika. Kako bi se opet svidio javnosti, Bandić je opet utjecao na MUP koji je nakon dosta vremena ipak vratio na posao tog mladog, gotovo uništenog čovjeka. Da stvar bude u Bandićevom stilu, kasnije je bio kum tom policajcu i time je počeo niz nevjerojatnih stotina populističkih kumstava. Toliko o toj zgodi s Milanom Bandićem. Danas je još gori.