Može li sportski kompakt sa 2-litrenim benzinskim motorom sa 165 KS trošiti 7,3 l/100 km? Uvjerili smo se da može, testirajući novu Mazdu3 Sport G165 Revolution.
Vrhunski podešena
Dok gotovo svi proizvođači danas proizvode turbobenzince, Mazda se odlučila za tradicionalne atmosferske motore većeg obujma. Novi Skyactive benzinac obujma 2-litre može biti dinamičan i sportski (8,2 s do stotke), ali je istovremeno vrlo elastičan i uglađen te se može voziti vrlo mirno. No, spreman je u svakom trenutku, ako to vozač želi, podivljati. Ono što i tada fascinira je već spomenuta potrošnja, koja na otvorenoj cesti može biti 5,5 litara, dok kod prave jurnjave ne prelazi 9,5 litara.
Ovjes odlično drži u zavoju pri dinamičnijoj vožnji, a preko neravnina poput tramvajskih tračnica prelazi suvereno. S njim se odlično slaže precizan upravljač. I šeststupanjski ručni mjenjač je jedan od najboljih u klasi, s finim kratkim hodovima.
Mazda3 je sa 446 cm dužine jedan od najvećih kompakata na tržištu. Zbog toga mjesta za putnike ima dovoljno, kako sprijeda tako i na stražnjoj klupi. Zamjerka ide jedino prostranosti prtljažnika koji je sa 364 litre jedan od najmanjih u segmentu.
Nije čistokrvni sportaš
Ova Mazda3 nije čistokrvni sportaš ni po izgledu ni po osjećaju za upravljačem. Više je to fini decentni obiteljski automobil, koji pruža mnoga dinamična zadovoljstva, ako vi to želite.
Oprema je zaista bogata: 18” naplaci, head-up displej, 7” zaslon osjetljiv na dodir preko kojeg se upravlja većinom funkcija, grijana sjedala, dvozonski klima-uređaj, Bose audio sustav, tempomat, parkirni senzori... Bez doplata za navigacijski sustav i metalik boju isprobani automobil stoji 189.799 kuna, a s dodatnom opremom 198.600 kuna.
tipicni Kawasaki....