Apple radi na "skeneru raspoloženja", koji je trenutno u fazi patenta, prenosi Appy Geek.
U zahtjevu za patent, podnesenom 23. siječnja, navodi se kako sustav utvrđuje raspoloženje korisnika na temelju podataka o karakteristikama korisnika i skupina. Dakle, sustav će istraživati vaše aktivnosti poput nedavno konzumiranog sadržaja i brzine promjene aplikacija, te fizičke karakteristike poput srčanog pulsa, krvnog pritiska i razine adrenalina kako bi utvrdio vaše raspoloženje u svakom trenutku.
Kako piše Cnet, sustav bi prvo ustanovio osnovni profil raspoloženja s kojim bi uspoređivao buduće promjene u raspoloženju korisnika.
Sve to u konačnici će biti od velike koristi oglašivačima, koji će na taj način moći krojiti reklame po mjerama mogućih potrošača. Zasad nije poznato kako će utvrđivanje raspoloženja pomoći samim korisnicima.
Sve u svemu, ne bi bilo iznenađujuće da ovaj Appleov izum naiđe na nož u današnje vrijeme zabrinutosti za privatnost i zaštitu podataka. Drugim riječima, mogao bi oneraspoložiti korisnike.