PATENT

Apple želi mjeriti raspoloženje korisnika i podatke dati oglašivačima

Apple
Foto: Apple
03.02.2014.
u 11:25

Sustav utvrđuje raspoloženje korisnika na temelju podataka o karakteristikama korisnika i skupina

Apple radi na "skeneru raspoloženja", koji je trenutno u fazi patenta, prenosi Appy Geek.

U zahtjevu za patent, podnesenom 23. siječnja, navodi se kako sustav utvrđuje raspoloženje korisnika na temelju podataka o karakteristikama korisnika i skupina. Dakle, sustav će istraživati vaše aktivnosti poput nedavno konzumiranog sadržaja i brzine promjene aplikacija, te fizičke karakteristike poput srčanog pulsa, krvnog pritiska i razine adrenalina kako bi utvrdio vaše raspoloženje u svakom trenutku.

Kako piše Cnet, sustav bi prvo ustanovio osnovni profil raspoloženja s kojim bi uspoređivao buduće promjene u raspoloženju korisnika.

Sve to u konačnici će biti od velike koristi oglašivačima, koji će na taj način moći krojiti reklame po mjerama mogućih potrošača. Zasad nije poznato kako će utvrđivanje raspoloženja pomoći samim korisnicima.

Sve u svemu, ne bi bilo iznenađujuće da ovaj Appleov izum naiđe na nož u današnje vrijeme zabrinutosti za privatnost i zaštitu podataka. Drugim riječima, mogao bi oneraspoložiti korisnike.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije