Peugeot je uoči premijere na Salonu automobila u Ženevi 5. ožujka objavio fotografije i prve osnovne podatke o novoj generaciji popularnog modela 208. Tako će se u Ženevi javnosti po prvi put predstaviti dva francuska noviteta i ljuta suparnika iz B segmenta – Renault Clio i Peugeot 208.
Nova generacija 208-ice stiže s potpuno novim atraktivnim dizajnom, dok će dimenzije koje Peugeot još nije precizno objavio biti duže, šire i niže u odnosu na aktualnu generaciju koja je dugačka 396 cm. Uz to, Francuzi se hvale da će biti prosječno 30 kg lakši. Novi 208 postavljen je na najnovijoj generaciji platforme za vozila CMP (Common Modular Platform, odnosno zajednička modularna platforma) koncerna PSA namijenjena segmentima B i C.
Najveća novost je ipak potpuno električna verzija e-208. Pokretat će je električni motor snage 136 KS i najvećeg okretnog momenta od 260 Nm (dostupnog od 0 km/h). Baterija je kapaciteta 50 kWh, a prema WLTP ciklusu će imati domet od 340 km.
Ponuda konvencionalnih motora je očekivana, nudit će se trocilindarski PureTech 1,2-litreni motori s tri izlazne snage – 75KS uparen s 5-stupanjskim mjenjačem, 100 KS te 130 KS koji standardno stižu sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem a moći će se naručiti i uz 8-stupanjski automatski mjenjač.
Peugeot će i dalje i u svom modelu B segmenta nuditi dizelski motor i to 1,5-litreni 4-cilindarski BlueHDi sa 100 KS sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
U unutrašnjosti će dominirati prepoznatljivi Peugeotov i-Cockpit u kojem je novost head-up displej, a na središnjem dijelu će se moći birati između HD ekrana osjetljivog na dodir od 7” ili 10”.
Dakako, novi 208 će nuditi pregršt sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču poput adaptivnog tempomata, najnovije generacije sustava automatskog kočenja u nuždi i sustava zadržavanja u prometnom traku.
VIDEO Stižu veće kazne u prometu:
Jel su popravili elektroniku jer im se jako kvare auti zbog lose elektronike